Baby’s geboren februari 2019

Hoi nvb, nee ik denk ook dat ik haar niet taart laat eten. Misschien dat ik even ga zoeken naar een cupcake recept dat kindjes mogen, dan kan ze toch iets mee eten.
Elin was steeds vrij klein van stuk maar heeft een echte groeispurt gehad. Laatst thuis gewogen en gemeten en ze was 75cm en 9.5 kg haha. Maandag weer consultatiebureau, dan weten we de officiële maten maar ze is echt gegroeid en zwaarder geworden, dat voel ik als ik haar oppak.

Tip, muffin recept van Jacky nobel. Louise vind het heerlijk. Laatst voor kerst gemaakt voor alle kindjes. Erg simpel te maken. 
https://www.jackynobels.nl/gezonde-baby-muffins/
Ga deze ook trakteren op het kdv. 
Louise zit nu weer in een groeispurt, word snachts weer wakker van de honger. Nu sochtends naast de normale fles maar een boterhammetje aanbieden. Hoe ontbijten jullie kindjes? 

Wat gaan jullie je kindjes geven voor de eerste verjaardag? We komen er maar niet uit. Ik vind een keukentje leuk, m'n vriend nog een beetje overbodig aangezien ze daar toch nog niet mee speelt. Zand/watertafel is leuk, maar nog lang geen weer voor. Binnenkort krijgen we een aanbouw, dus misschien een mooie speelhoek, maar goed, is dat een cadeau? Een loopfiets heeft ze al. Een hobbelpaard ook. Ik heb een mooie speelgoedkist gezien, maar valt die onder categorie cadeau? HELP IS NEEDED! graag jullie tips. 

Wij geven Loek een zandbak cadeau. Het gevoel van een cadeau krijgen hebben ze nog niet echt. Dus we doen nu iets wat vooral nuttig is, en we dus niet meer hoeven aan te schaffen als het mooi weer word. Verder vragen we aan visite vooral leuke voorlees boekjes. Het is zo lastig, met 1 jaar hebben ze nog niet echt voorkeur voor bepaald speelgoed. 
waarschijnlijk zijn ze drukker met het inpak papier dan met het cadeau zelf haha!

groetjes

Terug
Bovenaan