Baby’s geboren februari 2019

Ha mama's 
Wat leuk om weer even wat te lezen over jullie kindjes en hun ritme.
Ons ritme is als volgt;
6.30 fles 180cc+2 lepels pap 
8-9 slapen
9.15 fruit
10.30 fles 180cc
12.00 brood met diksap
12.30-15.00 slapen
15.15 snack met diksap
16.30-17.00 avond eten
17.30-20.30 naar bed
20.45 fles 180cc + 2 lepels pap
21.30 slapen tot volgende ochtend.
Kyan vind water en thee niet lekker dus dan geven we hem diksap. 
De nachten slaapt hij al door sinds hij 6 weken oud is dus wij hebben daar echt heel veel geluk mee.
Hij is zo moe vroeg in de avond dat wij hem naar bed doen en er later nog uithalen voor een de papfles en dan de nacht gaat slapen. 
Zijn er al kindjes met tandjes? Hoe gaat dat met tandenpoetsen? Kyan vond het altijd prima als we dat deden maar nu sinds 2 weken vind hij dat helemaal niks meer. Iemand tips?
Afgelopen woensdag ben ik voor het eerst naar babyzwemmen geweest wat vond hij het leuk en wat heeft hij genoten. Dus nu gaan we elke week. Nog meer mama's die dat doen met hun kindje?

Hier al 8 tandjes ??? Hij is nog geen 9 maanden!
Tanden poetsen gaat prima, met 3 maanden oud al mee begonnen dus hij is het gewend. Alleen als de tand net door komt vind hij het pijnlijk en doet moeilijk

Hallo allemaal, ik ben een grote emotionele rollercoaster. We zijn bijna 1 jaar verder! Waar is het jaar gebleven? Hoe is het mogelijk dat mijn hele kleine lieve louise nu al bijna 1 jaar is? Kruipt, onderzoekt, brabbelt.. 
Hoe gaat het met jullie? 

Hallo allemaal, ik ben een grote emotionele rollercoaster. We zijn bijna 1 jaar verder! Waar is het jaar gebleven? Hoe is het mogelijk dat mijn hele kleine lieve louise nu al bijna 1 jaar is? Kruipt, onderzoekt, brabbelt.. 
Hoe gaat het met jullie? 

Hi! Ja was gaat een jaar dan snel voorbij he!
onze Loek is ook een enorm nieuwschierig aagje. Kruipt, staat, loopt achter de wagen en staat bijna los. Eet als een bouwvakker en slaapt nu ook eindelijk goed!
hij kan soms best een beetje driftig worden als iets niet lukt, hebben jullie dat ook? 

groetjes

Hoi! Jaaa leuk he?! Als ik foto's van baby Elin zie word ik ook soms een beetje week maar ik vind het heerlijk hoe ze nu is. Ze helpt zelf mee met jasjes aantrekken en zo, geen gefrut meer met die armpjes door mouwen trekken. Ze eet grotendeels mee met de pot, waardoor alles net iets makkelijker gaat buitenshuis. Ze slaapt goed, eet goed, is zo ontzettend vrolijk. Love it! En zo fijn dat ze al zoveel duidelijk kan maken, ookal praat ze nog niet echt (buiten mama, papa, die, etc). 
Soms denk ik dat ze in één nacht ineens mega gegroeid is. Hebben jullie dat ook?
Elin is niet driftig. Het is echt een makkelijk, vrolijk en sociaal kind. Zij wordt nooit boos als iets niet lukt, ze gaat gewoon rustig door tot het lukt. Echt zo knap! Dat geduld heeft ze niet van mama haha.
We hebben gisteren de uitnodigingen voor haar verjaardag gemaakt en verstuurd. We hebben echt kritisch gekeken wie we wilden uitnodigen en nog doen we het maar op 2 dagen omdat het anders zo druk wordt haha.

Wij houden de eerste verjaardag lekker klein. Louise gaat gewoon lekker naar bed en wie er dan is moet maar wachten of heeft pech! Haha. Gaan jullie echt al aan de slagroomtaart dan? Ik denk dat ik er zelf een maak met minder suiker, of ben Ik dan een zeikerd? 
Gisteren liep ons mupke achter het krukje in de keuken, schrok me rot! Dacht hallo doe eens rustig! Wel heel schattig om te zien. Louise is nu 70 cm en weegt ongeveer 8.5 kilo. Een echt mini mensje! Iedereen die haar ziet vind haar zo klein! Volgens mij valt het reuze mee, wat denken jullie? Over een week weer cb. Ben benieuwd 
Louise krijgt nog 3 flessen, dit vind ze gewoon nog echt heel lekker. Momentje lekker liggen bij ons en knuffelen. Daar neemt ze anders echt geen tijd voor! Constant onderweg en op onderzoek. Heerlijk om te zien. 
Fijne dag vandaag mama's! 

Terug
Bovenaan