Baby’s geboren in juli 2019 ❤️

Alweer een tijdje rustig hier! Ik ben ook een tijdje offline geweest maar veel gebeurd in die weken! Ondertussen is ons mannetje 4maanden ( gisteren precies). Gisteren heeft hij zijn eerste oefenhapje gehad, haha, arme ziel, alles kwam er met het erin stoppen gelijk weer eruit! Pompoen is nog niet zijn favoriet maar we zetten een paar dagen door?! 
In de herfstvakantie zijn wij een weekje naar Frankrijk geweest, mijn ouders wonen daar, met de bus! 15 uren in de bus en hij heeft geen kik gegeven, slapen, voeden, knuffelen, verschonen, slapen, spelen, zo relaxed! We wisten dat hij autorijden fijn vond maar 15 uren in een bus is wel wat anders dan een uurtje! Sommigen zullen ons voor gek uitmaken maar we zullen het weer zo doen! 
Vandaag 2 mijlpalen! Hij heeft zich van rug naar buik omgedraaid! Van buik naar rug deed hij al een week! En vandaag een wenmoment op het KDV, hij deed het fantastisch! Het is een vrolijk ,blij manneke! Een trotse mama hier!
Over 2 weken ga ik weer werken! Ik heb zo een mazzel met mijn lange verlof maar ben er ook wel weer klaar voor om te werken! Weer collega's om mij heen en mijn eigen ding kunnen doen! Ik heb dan ook op 2 weken na een half jaar thuis gezeten! Heb er dus wel zin in! 
Slapen gaat nog niet fantastisch , na een paar keer door slapen tot 7 uur is hij nu alweer een paar weken elke nacht wakker! We gaan nu rijstebloem in zijn laatste fles doen, kijken of dit zal helpen om de nacht door te komen zonder wakker te worden! 

Even een vraag over dit forum! Aangezien er niks meer wordt geplaatst vraag ik mij af of er nog mensen behoefte aan hebben! Ik blijf dit forum telkens nog opzoeken maar zie geen reacties meer! Zo niet  dan ga ik mijn vragen /antwoorden elders zoeken!

Ben benieuwd of hier nog mensen zitten? Het bloedde een beetje dood, maar zag dat de september en mei/juni groep nog actief is, dus probeer het weer eens. 

Zeker leuk om een update van iedereen te lezen! 

Zal ik aftrappen?! Onze grote vent is alweer bijna 8 maanden. Een heerlijke vrolijke kerel die niet veel slaapt nodig heeft overdag. ‘S nachts slaapt hij redelijk (we hebben heel veel geluk gehad met de 1e) hij wordt vaak nog 1-2x wakker. Hij slaapt gelukkig vaak wel weer snel verder.
Hij is motorisch erg vlot, kruipt al vanaf 5 maanden en loopt nu sinds twee weken achter zijn loopkarretje. Mooi dat hij het vindt! 

Op de opvang is ie ook helemaal in zijn element, vindt andere kindjes reuze interessant en kruipt heerlijk achter iedereen aan. 

ik merk dat we steeds meer onze draai vinden met twee kids en ook mijn ‘zwangerschaps’hoofd lijkt weer wat meer ‘helder’. 

Hoe is het bij jullie?

Ooow wat leuk! 
Mijn baby is vandaag 8 maanden! Erg druk en ondernemend. Die van mij slaapt wel veeel, haha.
Hij trekt zich nu overal aan op. Maar zelfstandig gaan zitten doet hij nog niet?.
Dit van jou ja inderdaad motorisch snel! Heerlijk!
Wat eten jullie kindjes nu op een dag??

Wow KT, jouw mannetje gaat als een speer! Knap hoor!
Hier een dame van 7.5 mnd, ze is heel vrolijk en kan erg goed zelfstandig zitten en begint met  kruipbewegingen. Dit lukt alleen nog niet helemaal: we hebben een gladde houten vloer óf hoogpolig tapijt. Iemand tips om kruipen te stimuleren? 
Ze is een goede eter en slapen gaat ook goed. Ze is "helaas" wel altijd tussen 6u en 6.15u klaar wakker maar ja... beter dan meerdere keren per nacht eruit. Hoe slapen ze bij jullie?

Terug
Bovenaan