Baby’s geboren in september

Wat blijft het toch heerlijk om iedereens verhalen te lezen. Onze zoon wordt dinsdag 1, maar we vieren het zondag en volgend weekend. Alles netjes in shifts. 
Zal wel een emotionele gebeurtenis worden. Heb een compilatie gemaakt van alle filmpjes van afgelopen jaar en ga hem een kaart schrijven die ik in zijn herinneringskoffer stop. 
Wat is de tijd toch snel gegaan!

Gefeliciteerd Minni! Gaat alles goed?
Heel herkenbaar ZazouSept, ik heb ook ineens flashbacks. Vooral nu het dichterbij komt. Vorig jaar had ik al 2 cm ontsluiting en een rommelige nacht en morgen begonnen mijn weeën. Zondag is onze kleine grote man jarig om 7:50 uur. 
Julesss, ook wij zitten in de sprong. Vooral rommelen in de nacht (sowieso niet de beste slaper). Maar inderdaad wordt ik ook achtervolgd. Waar ik heen ga, komt hij mij achterna. Terwijl hij normaal ook heel goed alleen kan spelen. 

Hier is de sprong gelukkig weer voorbij, was een korte (gelukkig)
Gefeliciteerd minni! Wat leuk ook zo op de eerste verjaardag!
Onze dame loopt! Een paar pasjes deed ze al een paar weken maar vandaag liep ze achter me aan naar de andere kant van de kamer met een big smile!
Dat wordt shoe shoppen komende tijd! ?

Wat leuk die eerste stapjes. Hier nog geen loper maar hij doet wel stapjes achter zijn loopwagentje en wanneer wij samen met hem lopen. Zijn verjaardag hebben we tussen de snottebellen en extra slaapjes door gevierd want hij is ziek. Het familiefeestje voor a.s. zondag moeten we helaas verzetten. Nou ja, hij beseft het toch niet en we hebben het woensdag bescheiden maar leuk gevierd met z'n drietjes. Hij keek zo leuk om zich heen naar de ballonnen, cadeautjes, het tipitentje dat klaar stond. Het is wat, om nu gewoon een kindje van 1 jaar te hebben!

Bedankt voor alle felicitaties dames!! Ik voel me voornamelijk heel gelukkig. Wel last van misselijkheid en vermoeidheid. Vorige keer ben ik de hele zwangerschap misselijk geweest, ik hoopte dat het dit keer anders zou gaan, nouja, wie weet haha. Alles went weet ik ondertussen ;)
Wat jammer van het feestje Zazou! Balen hè als het zo ongelukkig uitkomt, je hebt er helaas geen invloed op. Nu hebben jullie het feestje nog te goed. ☺️
De verjaardag hier was heel gezellig, twee kleine feestjes gevierd, vond het alsnog best veel en vermoeiend voor die kleine! Ze heeft alle dutjes en 's nachts als een blok geslapen. 
Nu zitten we ook meer in die sprong geloof ik. De hele tijd aan mijn been hangen en grenzen opzoeken. Daar moet ik nog een beetje in zoeken wat mijn opvoedstijl is. Soms ben ik gewoon nog verbaasd en dan denk ik oh ja, nu is het tijd om op te treden, haha. 
Wij zijn ook nog steeds op huizenjacht. Het liefst wil ik natuurlijk verhuizen voordat ik tonnetje rond ben maar dat wordt toch nog een uitdaging volgens mij. Ach, komt vast wel goed. Fijne zondag allemaal! 

Hier was het zondag ook zover, 1jaar alweer. Gek idee. We hadden tijdsblokken voor beide kanten van de familie, vanwege Corona. Het was een geslaagde dag :)
We zitten heel duidelijk in zijn sprong. Steeds om 4 uur a half 5 wakker en dan lopen ouwehoeren. Hopelijk is het snel weer voorbij. Donderdag naar cb voor prikjes, ben benieuwd hoe dat dit keer gaat, toch alweer een tijd geleden.

Terug
Bovenaan