Baby’s geboren mei / juni 2019

<p> Na een actief topic tijdens de zwangerschap leek het me leuk om verder te kletsen in een nieuw topic. Ik vind het zelf altijd  wel fijn om ervaringen uit te wisselen met moeders die een kindje in dezelfde leeftijd hebben. Dus sluit gezellig aan dan maken we er een gezellig, actief topic van!</p>

Ik zal mezelf ook even voorstellen: Ons dochtertje is nu zes weken oud (van half juni) en ze is ons eerste kindje. We hebben een goede start gehad met zijn drietjes, langzaamaan lijkt er een soort van ritme in te komen.

Ik doe gezellig mee :)
Onze zoon Kyan is 28 juni geboren met 36+3 weken. Hij woog 2230 gram maar meneer is nu 4 weken en 3 dagen en is een kilo gegroeid ? het eten verklaart t wel haha.. kyan heeft nog een grote broer van 4 jaar oud. We zijn aan het werken naar een ritme maar moet wel zeggen dat ik het wel weer pittig vind, een new born.. zie het soms ook heel somber in, terwijl ik 2 gezonde kinderen heb. Het zal het slaaptekort ook wel zijn..

Ik doe gezellig mee :)
Onze zoon Kyan is 28 juni geboren met 36+3 weken. Hij woog 2230 gram maar meneer is nu 4 weken en 3 dagen en is een kilo gegroeid ? het eten verklaart t wel haha.. kyan heeft nog een grote broer van 4 jaar oud. We zijn aan het werken naar een ritme maar moet wel zeggen dat ik het wel weer pittig vind, een new born.. zie het soms ook heel somber in, terwijl ik 2 gezonde kinderen heb. Het zal het slaaptekort ook wel zijn..

Leuk, ik doe ook gezellig mee :)
Ik ben 3 juni bevallen van zoontje Flynn. Ons eerste kindje. Na een drukke periode van verbouwen van ons nieuwe huis en de verhuizing op 29 juni, hebben we nu meer rust en ritme. Slapen overdag doet hij niet zo veel, korte hazenslaapjes. Maar gelukkig slaapt hij in de nacht heel erg goed. Het is een heel tevreden mannetje en groeit goed.
We wonen in Gelderland en ik werk in de thuiszorg.

Ik zal dan uiteraard hier mee blijven schrijven IPV in het uitgerekend topic ;p.
28 mei na 41+5 weken zwangerschap trotse moeder geworden van mijn zoon, tweede kindje. Redelijk groot ventje, is nu net 2 maanden en 62 past eeecht niet meer!
Ik moet eigenlijk even mijn naam weer aanpassen dus :p
Mijn zoon is een maand ouder dan die van jou, mamavanB, en hier begint er toch wel een ritme te ontstaan hoor ;). Komt goed! 

Ook ik maak dan de overstap vanuit het zwanger topic naar het baby topic!
Onze eerste zoon is geboren op 22 mei (Aaron) met een geplande keizersnede ivm stuitligging. Hij is heel tevreden en drinkt goed aan de borst. Groeit goed en slaapt redelijk. Alleen overdag is het nog wel eens vechten tegen de slaap... ?

Ook ik zal hier verder mee schrijven..
ik ben 23 mei bevallen van mijn eerste kindje, hij heeft een (half) broer en zus.. inmiddels wordt hij morgen 10 weken, is hij 63cm en 7050gr.. maat 62 begint ook hier spannend te worden (letterlijk en figuurlijk haha) Gaat allemaal veel te snel! Vandaag mijn laatste dag zwangerschapsverlof, gelukkig nog 3 weken vakantie eraan vast geplakt.. 
Wij komen uit het zuiden, zelf van zuid limburg maar woon nu in Belgie aan de nederlandse grens in noord limburg.. 

Terug
Bovenaan