Baby’s geboren mei / juni 2019

Ik kom ook meekletsen vanuit het zwangerschapstopic. Hier op 4 mei bevallen van een zoontje. 
Officieel is dit mijn laatste verlof week, maar heb nog wat weken vakantie staan. Ergens begin ik wel toe te werken naar meer ritme, al doet hij het vooral zelf. Ik geef borstvoeding, wat na heel hard werken nu super fijn is en soepel gaat. 
Maandag alweer zijn tweede prikjes, wat gaat de tijd snel. Hij is momenteel 62 cm en ongeveer 5,4kg. 

Leuk dat er hier al meer mama’s actief zijn. Maatje 62 al te klein... poeh wat gaat het dan snel he! Ik heb hier net de eerste twee boxpakjes maat 50 op moeten ruimen omdat ze ineens te klein zijn. Vorige week pasten ze nog en nu ligt ze er met opgetrokken beentjes in hahaha. Naar aanleiding van jullie berichtjes ben ik snel wat kleding maat 62 gaan passen. Ik schrok me een hoedje. Lotte draagt nu nog 50/56, maar die maten wisselen zo, straks is het kleinste spul van 63 al te klein ? Het viel gelukkig mee, alles was nog te groot op één dingetje na. Dat heb ik dr nu dus meteen maar aangetrokken ☺️

Hoi allemaal, 
Leuk een nieuw topic! Ik heb het zwangerschap topic tot op vandaag gevolgd maar nooit iets geplaatst hihi. Ik zal hier ook meer meelezen dan iets plaatsen maar wie weet verandert dat in de loop der tijd. 
Onze dochter heet ook Lotte en is geboren op 29 mei na 37 weken en 4 dagen. Het was een klein meisje van maar 2660 gram maar nu bij 9 weken zit ze al op de 5070 gram en doet ze het hardstikke goed. Bij ons is maat 62 nog flink te groot gelukkig haha. Het gaat al allemaal zo snel! 
Ik kom uit de regio Gorinchem en werk in de kinderopvang. Lotte gaat als ik weer moet werken gezellig drie dagen met me mee!
Liefs

Hoi iedereen! Gezellig een nieuw topic. Ik ben de moeder van Diba, geboren op 30 mei. Na een vlotte bevalling. Woog toen 3320 en was 50 cm lang. Inmiddels alweer hard gegroeid. Borstvoeding gaat super goed en er komt een soort van ritme in ons leven wat ook wel fijn is. Straks haar eerste prikjes, vind het wel spannend hoor. Net als Tulipaa woon ik ook in Noord-Brabant en ben ik werkzaam als docent binnen het middelbaar onderwijs. Nu nog zomervakantie maar over 3 weekjes weer aan de gang. 

Haha meteen in de stress om die maat 62 kleertjes :p. Leuk dat ze wel al een dingetje aan kan!
Slapen overdag blijft hier ook een dingetje.
Welkom allemaal! Leuk dat er weer nieuwe moeders bij komen!

[quote quote=10228794]Hoi allemaal, Leuk een nieuw topic! Ik heb het zwangerschap topic tot op vandaag gevolgd maar nooit iets geplaatst hihi. Ik zal hier ook meer meelezen dan iets plaatsen maar wie weet verandert dat in de loop der tijd. Onze dochter heet ook Lotte en is geboren op 29 mei na 37 weken en 4 dagen. Het was een klein meisje van maar 2660 gram maar nu bij 9 weken zit ze al op de 5070 gram en doet ze het hardstikke goed. Bij ons is maat 62 nog flink te groot gelukkig haha. Het gaat al allemaal zo snel! Ik kom uit de regio Gorinchem en werk in de kinderopvang. Lotte gaat als ik weer moet werken gezellig drie dagen met me mee! Liefs[/quote]
Wat leuk Tompouce, nog een Lotte! We waren ook bijna tegelijk uitgerekend volgens mij. Ik in eerste instantie 15 juni, maar ben naar 12 juni gezet (kan eigenlijk helemaal niet, want ik ben via IUI zwanger geworden dus ik weet eigenlijk heel zeker dat het toch echt de 15e moest zijn haha). Uiteindelijk ben ik op 17 juni bevallen. 

Ik schrijf ook graag mee!
Op 23 juni 2019 ben ik bevallen van Sarah. Ze is om 15.18 geboren met 38+1 weken en woog 3524 gram.
Ze doet het hartstikke goed en gelukkig mogen we nog iets meer dan 6 weken van elkaar genieten met mijn verlof!

Terug
Bovenaan