Baby’s geboren mei / juni 2019

Hier is de sneeuw heel leuk maar vooral als ik mee speel ;p de slee is alleen heel langzaam leuk.. en vooral sneeuw pakken (als ik een sneeuwbal maak). 
Verder: wat goed. Op het potje gepoept!
Mijn zoon wil wel op het poffe(zoals hij die noemt) maar plast of poept  er niet bewust op. Soms per ongeluk wel. Ik ben er ook niet bewust mee bezig. 

Hier is het potje aanwezig, maar nog geen succes haha. Zodra ze dr luier vol heeft zegt ze 'bah', loopt naar het potje en dan... tsja, dan gebeurt er natuurlijk niks meer op het potje haha. Ach, heb er geen haast mee. Ze vindt het zelf vooral een interessant voorwerp 
sneeuw is hier een mega succes. Zonder te overdrijven wil ze uren per dag in de sneeuw spelen! Ze vindt het echt geweldig. En de slee ook. Het liefst glijdend van een heuvel af. Gewoon lopen vindt ze saai ??‍♀️. Zwaar ondernemend en actieve dreumes haha. 
verder wordt er hier eindelijk af en toe een woordje gesproken. Ze heeft er geen haast mee. Kiest er voor om alle energie is groeien en motorische ontwikkeling te stoppen. Ach, prima. We snappen elkaar! En daar gaat het om haha

Leuk om te lezen! Grappig hoe elk mensje dan weer zo anders is. 
Nora vindt sleeën geweldig, maar wel als ze zelfstandig mag zitten, een zitje op de slee is echt een no go. Spelen met de sneeuw is ook een succes!
Ze heeft al 2x op het potje geplast. Hij staat boven in de badkamer. We vragen of ze op het potje wilt. Nee is duidelijk nee, en als het een ja is doet ze goed dr best. Met als resultaat al 2x een plasje  Boekje erbij en ze zit helemaal trots. 
Ze praat nog niet veel, maar weet heel duidelijk wat ze wilt en hoe ze het kenbaar moet maken. 
@Tulipaa nog gefeliciteerd met de geboorte van Sanne! Weet niet of ik je al had gefeliciteerd (sorry, blame it on the hormonen). Hoe doet ze het? Kan me zo niet voorstellen dat je weer zoveel liefde kan voelen voor zo'n mini mensje?

Dankjewel! Ze doet het hartstikke goed, is al weer een maandje oud en inmiddels kennen we dr een beetje haha. Is toch even zoeken in het begin. Gek he dat je genoeg liefde hebt voor een volgend kindje. Lotte is ook helemaal weg van Sanne en niet echt jaloers ofzo. Ik denk dat ze daar nog net te jong voor is. Zo langzamerhand beginnen we een goed ritme te pakken te krijgen en de nachten worden ook iets minder pittig.

Wat fijn dat je een beetje een vast ritme begint te krijgen. Dat lijkt me straks echt lastig!
Sneeuw vindt Jaxx geweldig en meneer wil dan ook echt niet naar binnen, haha.
Hij gaat steeds meer na zeggen, heel fijn is dat. Scheelt een hoop onduidelijkheid hihi.
Het potje hebben wij nog niet in huis maar jeetje wat een mijlpaal idd!
Hebben jullie dreumessen al een peuterbed of nog een ledikant?

Nee hier nu nog lekker in het ledikant! Maar dus ook geen reden om dat al te vervangen nu voor ons. Misschien dat een nieuwe baby dat wat urgenter maakt. Mijn dochter ging (iets na) bij haar tweede verjaardag over. Maar dat was omdat haar broertje dan zou komen natuurlijk.. dat ging wel meteen goed, dus misschien bouwen wij tegen die tijd ook het bed om naar peuter.

Hier ook nog een ledikant. We hebben voor de verwachte baby een ledikant geleend van vrienden. Ik ben bang dat hij gewoon uit zijn bed klimt anders...

Hier ligt ze nog lekker in het ledikant. We hebben voor Sanne een extra babykamer gekocht, want we vonden Lotte nog te klein voor een groot bed.

Terug
Bovenaan