Leuk zo’n topic!
Ik wil ook graag meelezen en schrijven. Mijn naam is Monique, ben 28 jaar (bijna 29), woon ook in Noord-Brabant en ben op 18 mei bevallen van onze eerste zoon Sven met 40+3 weken en 3890 gram. Fijn te lezen dat er meerdere zijn die een flinke knul hebben Haha.
Bij ons gaat het ook super goed, wel heeft hij lange tijd echt van die momenten van krijsen gehad tot ademstops en paars worden aan toe, maar nu we hem wat meer in het ritme van slapen-eten-spelen houden gaat het stukken beter.
Aangezien ik na mn verlof en 3wkn vakantie begin september weer mag gaan werken, ben ik nu aan het afbouwen met borstvoeding (aangezien ik het nogal een gedoe vind met dat gekolf, bewaren en weer klaarmaken Haha). Wel wil ik de ochtend en avond (en nacht) bv blijven geven.
Maar onze flinke vent wil nog om de 3 soms eerder drinken en ik hoop dat het met de fles wat meer ritme en meer tijd tussen zal komen.
Ik vind trouwens deze forum via de app best lastig, hij werkt een beetje lastig en doet niet altijd wat ik wil ? Weet niet of jullie daar ook last van hebben?