Baby’s geboren mei / juni 2019

Wat toevallig Tulipaa! Ik was ook 15 juni uitgerekend? Alleen besloot ons meisje dat ze de wereld wat eerder wilde komen verkennen?

Hallo! Heb het zwangerschap topic steeds meegelezen maar niets geschreven dus doe eens gek en schrijf hier wel mee.
Ik ben 23 juni om 10.23 bevallen van mijn derde zoon Tijn. Hij woog bij een geboorte met 39.2 dagen 2860 gram. Te licht maar aangezien de borstvoeding goed op gang was hoefde ik niet bij te voeden. Wel steeds echt binnen de 3 uur voeden ivm de glucosegehalte. De twee grote broers zijn net 2 en 3 jaar. Zit dus druk in de zogenoemde tropen jaren. Ben zelf 29 en woon in Noord Limburg tegen het randje van Brabant aan. Kan voorlopig nog van mij verlof genieten want ben een thuis blijf mama. Aan de ene kant genieten maar heel zwaar zo'n 24 uur baan.
Maat 62 al Tijn past met maatje 56! Geeft iedereen de vaccinaties volgens het rivm? 

Ik ga de vaccinaties wel geven aan Kyan, bij zijn broer ook gedaan. Hij krijgt 3 september zijn eerste inentingen.
Ik woon in omgeving van Dordrecht. Toevallig nog een mama die in de buurt woont :)?

Leuk zo’n topic! 
Ik wil ook graag meelezen en schrijven. Mijn naam is Monique, ben 28 jaar (bijna 29), woon ook in Noord-Brabant en ben op 18 mei bevallen van onze eerste zoon Sven met 40+3 weken en 3890 gram. Fijn te lezen dat er meerdere zijn die een flinke knul hebben Haha.
Bij ons gaat het ook super goed, wel heeft hij lange tijd echt van die momenten van krijsen gehad tot ademstops en paars worden aan toe, maar nu we hem wat meer in het ritme van slapen-eten-spelen houden gaat het stukken beter.
Aangezien ik na mn verlof en 3wkn vakantie begin september weer mag gaan  werken, ben ik nu aan het afbouwen met borstvoeding (aangezien ik het nogal een gedoe vind met dat gekolf, bewaren en weer klaarmaken Haha). Wel wil ik de ochtend en avond (en nacht) bv blijven geven.
Maar onze flinke vent wil nog om de 3 soms eerder drinken en ik hoop dat het met de fles wat meer ritme en meer tijd tussen zal komen.
Ik vind trouwens deze forum via de app best lastig, hij werkt een beetje lastig en doet niet altijd wat ik wil ? Weet niet of jullie daar ook last van hebben?

Nu alvast een vraagje, ik heb hem rond 18.00/18.30 naar bed gebracht nadat hij om 16.30 uur gedronken heeft (hij kwam moeilijk in slaap) maar nu is hij (nadat hij er altijd 3 uur tussen heeft zitten) nog niet wakker.
Ik ben bang dat hij zn lange slaap (van 6 uur) nu gaat maken en vannacht dan regelmatig komt, zal ik hem zo wakker maken of laten liggen en morgen maar weer een nieuwe dag? 

Kijk het even aan Moniqueske, ervaring hier is dat een slapende baby wakker maken niet alleen moeilijk is maar ook een chagrijnige baby oplevert. Maar hij slaapt ook nog niet zo lang toch? Laat hem anders max 3 uurtjes slapen en dan weer voeden. Maar doe vooral wat goed voelt!
MammavanB, ik woon in Rotterdam (Hoogvliet) dus ook wel dichtbij ?

Terug
Bovenaan