Baby's geboren in oktober/ november 2019

Gefeliciteerd! Wij zijn 31 oktober ouders geworden van een jongetje. Ook een pittige bevalling: ingeleid, weeënstorm, been weeën en vacuümpomp, maar het was het allemaal waard. Super trots op onze kleine man.

LindaWW Wij zijn nog een beetje zoekend naar een ritme qua voedingen. Het ritme wat we hadden (om de 3 uur) lijkt sinds gister verdwenen ? Het is een hongerig ventje 

Gefeliciteerd allemaal!
Wij zijn op 7 oktober ouders geworden van onze kleine meid. Spoed keizersnede met 36 weken. Gelukkig doet ze het nu super goed ? Sinds gister geloof ik wel een cluster dag(en) dus rustig slapen en met ritme drinken zit er niet in helaas ?

Wij zijn 23 oktober bevallen van een meisje. Het was een spoed keizersnee, best heftig!
Voeding gaat hier wel redelijk, alleen de avond flessen en het naar bed brengen zijn lastig. Dan heeft ze vaak last van krampjes en wil dus niet slapen. Daar moeten we onze weg nog in vinden. 

Hier 6 oktober bevallen van een meisje. Inleiding begon op 3 oktober, met 38 weken wegens zwangerschapsdiabetes. Uiteindelijk dus met 38+3 bevallen. 
ritme doen we nog niet aan, de ene nacht gaat super de andere dag is een ramp. Dus daar is niets van te zeggen maar langzamerhand wordt het toch wat gewoner en ga ik af en toe de deur uit. Dat moet op een gegeven moment toch weer. En heb ik zelf soms ook wel even behoefte aan anders heb je zo’n klein wereldje... 
Maar het is echt een lief meisje, wil niet graag liggen als ze wakker is dus dat is nog wel een dingetje. Maar als ze huilt is er meestal wel een vindbare oorzaak, (vieze luier/willen drinken). Ik geniet er best van als ze op mijn arm of tegen mij aan slaapt en binnenkort krijg ik waarschijnlijk een draagdoek, dat is dan ook wel lekker, en ook wel fijn omdat ons meisje soms wel een beetje reflux heeft. Dan is het makkelijker om haar wat rechtop te houden. 

En hoe voelen de moeders zich inmiddels? Nog klachten of het gevoel dat je de hele wereld al weer aan kan? 

Jullie ook gefeliciteerd!
mamarielle ik ben ook met 38 weken ingeleid ivm zwangerschapsdiabetes en ook met 38+3 bevallen van ons meisje haha. Waren de suikerwaardes bij de kleine goed? Bij ons wel gelukkig. 
Ritme begint te veranderen, waar ze eerst veel overdag sliep en snachts niet echt tussen voedingen (dan viel ze in slaap een half uur voor de volgende voeding) is het nu andersom. Overdags wakker en snachts slapen. 

Cynthia gelukkig waren de suikerwaarden goed ja. Mijn suikerwaarden waren ook sinds het prikken steeds heel netjes, maar toch een baby van 3925 gemaakt in die tijd... maar alles gaat goed, en na een goeie anderhalve dag konden we lekker naar huis. Toen was ze alleen wel 8% van haar geboortegewicht kwijt, dus toen moesten we wel aan de bak met de borstvoeding. Maar dat is allemaal goed gekomen. 
Fijn dat het slaapritme lekker om lijkt te draaien. Hier kan dit echt per dag wisselen... 

mamarielle die van ons was 2926 gram en ook 8% afgevallen, ook met de borstvoeding aan de gang maar ze hapt niet dus ik kolf en geef het in de fles. 
Mijn eigen suikerwaardes gingen alle kanten op en ik had de laatste 2 weken ook insuline. Ook nog 2 hypo's gehad. 

Gelukkig hapt ze bij mij wel alles kolven en in een fles geven lijkt me echt veel werk. 
Ik was echt blij dat ik geen insuline hoefde, hou niet zo van prikken. Was dus ook blij dat ik van 7 naar 3 naar 2 keer per week een dagcurve mocht. 
maar jou dochter was helemaal niet zo zwaar dan. Dat is toch ook wel gek. Maar goed het belangrijkste is dat ze nu gezond zijn!

Terug
Bovenaan