Baby's geboren in oktober/ november 2019

Gefeliciteerd met je wondertje! 

Ik ben 09 okt bevallen van een zoontje. Wel met weeen opwekkers, want onze kleine mannetje wou er niet zelf uitkomen. 

Wat goed om te lezen dat er zoveel kindjes gezond ter wereld zijn gekomen. Gelukkig gaat het met de meeste dames ook weer de goede kant op. 
Wij zijn gisteren voor het eerst met de auto op pad geweest. Wandelwagen achterin.. heel de auto vol :). We zaten bij een restaurant koffie te drinken en wilde daar ook de kleine en fles geven. Bleken ze geen magnetron te hebben.. hoe doen de andere dames dat? Nemen jullie gekookt water mee en doen daar koud water bij? 

Wat leuk, een groep met oktober/november babies! Wij hebben 28 oktober Fosse mogen verwelkomen! Ons tweede zoontje. ?
De bevalling ging zeer voorspoedig, na iets meer dan 2,5 uur was hij er al! 
Ons ritme lijkt de ene keer best ok, maar de andere dag weer niet haha! Maar goed dat hoort erbij ? Borstvoeding kolf ik allemaal af en geven we met de fles. Aanhappen lukte niet goed helaas. 
Zijn grote broer is nu 1,5 en heel trots! Roept de hele dag baby baby. 

Gefeliciteerd allemaal met jullie kindjes! 

@linda, veel spullen heb je dan opeens nodig hè ?. Kan niet zomaar ff weg eerst moet je de auto pakken alsof je op vakantie gaat... ik geef borstvoeding, dus wij gaan op pad met een grote hydrofiele doek, en dan heb ik altijd drinken bij me. Je geeft zelf al een oplossing aan inderdaad, een thermosfles warm/heet water mee zodat je altijd een flesje kan maken. Dat is de enige die ik ken. 

@suus de hele dag kolven lijkt mij echt vermoeiend. Ik vind dat schoonmaken tussendoor zo’n gedoe. Kost me soms meer tijd dan het kolven zelf. Of heb je daar een handigheidje voor? En dan ook nog een kleintje, dan wordt je helemaal wel geleefd... 

Ik nam ook vaak thermosfles met heet water mee destijds, werkt prima! Ik moet er ook weer echt aan wennen dat we ineens weer zoveel spullen mee moeten nemen inderdaad! 
@Marielle: ik krijg het nu nog rond met 3x kolven per dag, dus dat is nog te doen :) waarvan ik iig probeer te plannen 1x s avonds en 1x middag als ze allebei slapen haha. Maar goed je hebt gelijk, het is zeker meer gedoe! Heb mezelf voorgenomen zolang het lukt, doen we het. En anders rustig afbouwen ?

Wij zijn op 4 november voor het eerst ouders geworden! Vraagje over de flesvoeding, op welke hoeveelheid zitten jullie nu? Ik geef hem 6x 100 en om 23.00 u 110. Hij komt overdag rond de 3/4u (vaak wel wakker maken) en snachts komt hij 1 keer. 

@suus, 3x kolven is te overzien als je daar de hele dag van kan voeden inderdaad. hoop dat ik als ik straks weer ga werken met 2x kolven voldoende heb voor de tijd bij de gastouder. Ik kolf gelukkig ook meer dan 1 voeding per keer. Maar dat gaan we in januari wel zien. 

Hoi allemaal,
Ik ben 28 oktober bevallen van ons 2e zoontje. Het is een bijzondere bevalling geweest omdat het zo snel ging. Ik ben bevallen thuis op de grond zonder verloskundige. Die was nog onderweg en was dus te laat. Gelukkig was wel alles goed.
Qua ritme ben ik ook nog echt zoekende. Hij wil ook niet graag in bed liggen en huilt dan ook veel. Kon hem de eerste week alleen maar vast houden. Dan was het goed. Ik hoop dat dit snel over gaat en dat hij ook rustig in zijn bedje kan slapen. 

Terug
Bovenaan