Baby 3 maanden wassen en schone kleding aan

<p>hallo allemaal,</p><p>Ik heb een dochtertje van 3 maanden. Nu ben ik eens benieuwd hoevaak jullie jullie baby in bad doen en hoevaak schone kleding aantrekken.  ☺️</p><p>Ze gaat wel regelmatig in bad en krijgt natuurlijk regelmatig schone kleding aan. </p><p>Ik ben alleen benieuwd hoevaak jullie dat doen. </p><p> </p><p>Groetjes Linda </p>

Hier gaat hij elke avond onder de douche of in badje. Dus dan gelijk weer een schone romper aan. En dan s'ochtends schone kleertjes . Maar het is hier onderdeel van zn avondritueel dus durf het ook geen avondje meer weg te laten ??
Hij is nu bijna 6 maanden en we doen dit al wel een hele tijd zo. Handig ook want dan kan 1 van ons gelijk erna ook douchen. De ander pakt hem dan aan en droogt hem af.

Om de dag in bad en in principe alleen dan schone kleertjes. Natuurlijk wel schone kleertjes als hij de boel heeft ondergespuugd. En soms zit er een dagje meer of minder tussen als het zo uitkomt.

Hier gaat ze om de dag in bad of onder de douche en elke ochtend schone kleding aan en soms vaker omdat ze nogal eens spuugt. Onze dochter is bijna 4 maanden. 

Tijdens warme dagen wel dagelijks, bij gewoon weer om de 2 a 3 dagen. Ik ‘was’ haar handen en gezicht, naveltje en billen wel dagelijks een paar keer met een lauwe washandje of onder de kraan. 
Ze is nu 7 mnd en kleed haar dagelijks wel een paar keer om, ook omdat ze gewone kleren aankrijgt als ze wakker is, dat doe ik dan ‘s middags omdat ze dan het langst wakker blijft en we meestal ook even naar buiten gaan. 

Haha, ik heb een viezerik :) 
Mijn dochtertje gaat 1x per week in bad of onder de douche. Wel elke dag schone kleertjes. 
Mijn zoontje had veel eczeem en mocht niet te vaak in bad. Advies van de arts was 1x per week. Mijn dochtertje heeft een prima huidje, maar gaat mee in datzelfde patroon. 

Terug
Bovenaan