Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik doe ook om de dag een badje en dagelijks schone bovenkleding. Maar toen ze jonger was droeg ze wel eens 2 dagen hetzelfde. Vooral doen wat je zelf fijn vindt.
Mijn zoontje ging 2 keer per week in bad. We wasten wel elke avond zijn gezicht, handen, voeten, billen en piemel. Tot het moment dat hij ging kruipen kreeg hij 1 x per dag schone kleding aan. Erna elke ochtend schone kleding en s avonds zijn pyjama die hij na het badderen, dus 2 x per week, schoon aankreeg.
Nou ja, in theorie dan, in de praktijk had hij soms 3 x per dag iets schoons aan en douchten we soms 4 dagen in de week, afhankelijk van zijn eet, spuug en poep gedrag .
Huh wacht, hoe moet ik dat zien als je om de dag schone kleren aandoet? Doe je dan ook geen pyamatje aan?
Mijn baby van 5 maanden gaat elke avond in bad, soms een avondje niet wanneer het niet uitkomt. Maar ook dan k