Baby 3 maanden wassen en schone kleding aan

[quote quote=10235334]Hier gaat hij elke avond onder de douche of in badje. Dus dan gelijk weer een schone romper aan. En dan s’ochtends schone kleertjes . Maar het is hier onderdeel van zn avondritueel dus durf het ook geen avondje meer weg te laten Hij is nu bijna 6 maanden en we doen dit al wel een hele tijd zo. Handig ook want dan kan 1 van ons gelijk erna ook douchen. De ander pakt hem dan aan en droogt hem af.[/quote]
En hij vindt het ook geweldig. Hij is dan superenthousiast en zit helemaal te lachen zodra we dat gaan doen. Is echt superleuk ook dus dan. Hij geniet er echt van. En erna ontspant hij helemaal in bad of onder de douche. Het is misschien niet heel goed elke dag maar hij heeft er geen last van denk ik. 

Op die leeftijd ging onze zoon 3x per week in bad/onder de douche, meestal zonder zeep. In principe wel elke dag schone kleren, want hij hield ze toch nooit schoon (veel spugen), romper nog wel eens 2 dagen. 
Nu is hij bijna 10 maanden en gaat bijna elke dag in bad. Hij wordt ook elke dag smerig van het kruipen en zelf eten. Daarnaast vindt hij 't super leuk. 

Met warm weer elke dag onder de douche  en om de 1/2 dagen in bad. Elke ochtend washand en schone romper en kleding en savonds bad of douche en ook schone romper en/of pyjama aan. Slaapzak afhankelijk of hij deze onderspuugd. Maar anders om paar dagen een schone. 

Nu 2.5 maand oud maar om dag onder de douche of in bad. Romper elke dag en als.hij vies is soms.wel 2 keer per dag. Kleding net hoe het uitkomt maar nooit langer dan 2 dagen.

Hoi
Hier 3x in de week douchen en elke andere dag was ik haar handen en voeten met zeep sinds ze begint met kruipen ze spuugt de laatste tijd veel en rolt en kruipt er door heen ? dus vaak kleed ik haar 3 keer per dag om

Terug
Bovenaan