Baby lachen

<p>Wanneer begon jullie baby met echt lachen in contact? </p><p>Ik ben heel benieuwd hoe dit bij anderen gaat. </p><p>Onze baby is morgen 8 weken en heeft vandaag voor het eerst echt gelachen in reactie op mij. Hij is wel met 37 weken geboren dus loopt wat achter. </p><p>Dit eerste sprongetje is trouwens wel echt heftig! Hij huilt vanaf maandag aan een stuk. Meer mama’s die dit mee maken?</p>
 
Mijn ervaring is dat dat met pieken en dalen gaat.
als ik het zo lees is het echt wel prima dat je baby nu al lacht hoor, hij is eigenlijk pas 5 weken....
met 4-5 maanden doet mijn baby pas echt heel erg schaterlachen. Nu hij 6 maanden is , schaterlacht hij zelfs veel meer dan dat hij huilt. Alles is hilarisch.
de leuke tijd komt er echt aan!
rond de 2-3 maanden vroeg ik me ook af of mijn baby me wel lief vond, hij keek altijd van me weg en sommige dagen kon er geen lachje van af. Heeft idd echt te maken met ontwikkeling. Dat kleine koppie maakt heel erg veel door deze periode. Aan het eind van de sprong merk je ineens dat je baby iets nieuws kan, dat is zo leuk! Wij lachen er dan altijd maar om en zeggen: yes, weer een baby upgrade gehad :)
 
Met vijf weken begon hij een beetje te lachen en dat werd als snel meer rond des die maanden begon hij te schateren en nu bijna vier maanden begint echt te lachen zoals volwassen het doen, heerlijk om te zien. Hij vind trouwens zand weg hobbel weg heel leuk en dan begint hij echt te lachen. Hij zit zelf nu ook in een sprong en het gaat nu op en af de ene dag is hij vrolijker en heeft hij zijn normale ritme de andere dagen wilt hij meer de borst en totaal niet spelen en huilt hij veel. Ik merk wel steeds meer dat hij met de dag meer kan, ook weer heerlijk om te zien! ? 
 
hoi, mijn kleine man begon te lachen met 5/6 weken meer glimlachjes en vanaf 4/5 maanden werd het harde lachen en nu word het steeds leuker begint om meer dingen echt te schater lachen. Is nu 6 maandjes
 
Hoi hoi,
Mijn dochter is met 33 weken geboren en ik heb deze week (8weken) haar eerste lach gezien als reactie op mij.
 
Hoi hoi,
Mijn dochter is met 33 weken geboren en ik heb deze week (8weken) haar eerste lach gezien als reactie op mij.
 
Hallo!
mijn dochter begon met 3 weken te lachen we wisten niet wat we zagen zo snel!
het consultatie bureau gaf aan dat het vaker gebeurt maar erg snel is want het waren duidelijk geen stuipjes.
owww de sprong van 4 weken was hier ook duidelijk aanwezig .
nu zit ze in haar volgende sprong vind het heftig soms! Weet iemand of het kan zijn dat het de ene dag prima gaat met haar en de andere dag veel meer last heeft ?
 
 
Terug
Bovenaan