Baby lachen

Fijn dat je wat langer de tijd kan nemen voor je weer begint! Ik kan er helemaal in komen... pas weer op gaan bouwen als je voor jezelf het gevoel hebt dat je het aan kunt en dat je je weer jezelf voelt. Dat gevoel had ik rond de 4-5 maanden pas maar dat verschilt natuurlijk bij iedereen. Goed om jezelf denken en optijd je grenzen aangeven. Het is zó belangrijk dat jij zorgt dat je overeind blijft. 
Als je het handig vindt om af en toe even te sparren als nieuwbakken mama’s, mag je me gerust mailen hoor! Vind ik altijd wel leuk. Mailadres theak85@hotmail.com
 
Jaa drm dacht ik ook ga eens even aan mezelf denken! 
En alles zal uiteindelijk zijn draai echt wel vinden daar ben ik zeker van.
Gaat alleen niet altijd helemaal vanzelf hahaha!
Weet je of het toevallig ook bij een sprongetje hoort dat ze slecht in de wagen slapen...?? 
 
Geen idee, ik gooi het erop dat het gewoon een hele alerte baby is. Andere baby’s die exact even oud zijn, gaan altijd keurig slapen waar je ze ook neerlegt. Dat is me nog nooit gelukt ?
wat ik soms wel eens uitprobeer: van huis vertrekken als het slaapjestijd is, en dan hopen dat hij in de auto in slaap valt. Dan heeft hij de hele rit in elk geval geslapen. Laatst werkte dat perfect. Ik was al op bestemming maar heb maar een half uur stil gestaan, wachten tot hij zijn slaapje uit had ?
de ene keer gaat dat zonder problemen, de andere keer blijft hij jengelig en chagrijnig omdat hij echt niet volwaardig geslapen heeft. Na lange tijd aan huis gekluisterd te blijven om maar dwangmatig die slaapjes thuis te laten doen, heeft mijn man me uit mijn comfortzone getrokken en gewoon vaker en langer op pad, en dan gewoon aankijken hoe hij zijn slaapjes pakt. Gaat vaak dus boven verwachting goed, als je het maar plant. Als hij eenmaal in slaap valt in de wandelwagen, doe ik ook zo’n dooky ervoor zodat hij echt “afgeschermd” is van alles. 
 
Ja en toch heb ik het idee dat heel veel baby’s toch niet zo makkelijk overal slapen als ik dat zo om mij heen hoor.
Denk dat we dat iets te graag ook indd willen!
Jaa mijn man zegt ook je moet het echt blijven doen en proberen want anders kan je helemaal geen kant op.
En daar ben ik het ook wel weer meer eens natuurlijk maar ja wil gewoon dat zij haar rust pakt en lekker kan slapen.
Ach we zullen zien hoe het zich ontwikkeld maar dacht opeens omdat ze het eerst beter deed het misschien te maken zou kunnen hebben met haar sprong. 
Morgen de prikjes ben benieuwd hoe dat zal gaan! 
 
Terug
Bovenaan