baby op de fiets

Sorrie anoniem nr. zoveel, ik ben het maar gedeeltelijk met je eens. Mijn beide kleintjes (de oudste is nu 3 1/2, de jongste 1 3/4 jaar) hebben heel veel tijd  bij mij en bij mijn vriend in de tricot slen doorgebracht. Ook op de fiets! de jongste gaat er zelfs nu nog wel eens in mee, op de fiets.  Onveilig? Hoe vaak val jij als je op de fiets zit? We hebben het één keer meegemaakt dat we over een slecht verlichtte weg fietsten, het mobieltje ging  en  het wegdek  vertoonde juist op dat moment een scheur. Mijn vriend viel met fiets en kind (van 4 maanden). Wij schrokken ons beide dood, kind sliep rustig door, hij was veilig afgeschermd door het lichaam van mijn vriend. We hebben de eerste meegenomen op de fiets vanaf dat hij  2 maanden was (je moet er zelf toch ook an wennen) en met de tweede zat ik zelf na een week al op de fiets in de slen! Het is zo gezellig en erg handig. Veel minder zwaar dan vervolgens in de stad met een maxi cosi arrm je arm te gaan winkelen. En onze fietskar, die heeft geen duwstang, ook geen optie in ons stadje dus, wel voor lange afstanden fietsen.
 
hallo ik heb een zoon van bijna 7 maand ik moet alles op de fiets doen ik heb hem in een fietszitje voor op de fiets hij kan al zelfstandig zitten en houd zijn hoofdje al goed recht     hij zit niet zo lang op de fiets alleen als ik hem moet weg brengen en dan zit hij hoogstend 15 minuten op de fiets en dat is 2 keer in de week
 
Het kind onder de snelbinders is naar mijn inziens de beste oplossing!1 Hij liep pas wel wat blauw aan, maar hij houdt ook van de smurfen!! Hij is ook een fervent fan van vader abraham. Maar anders vervoeren ervaar ik als een probleem!! Onder de arm, op de stang dat vind hij niet leuk!!
 
He boze pappa,

Waar denk jij dat je mee bezig bent. Je kan wel merken dat je een persoon bent zonder verstand. Ga lekker iemand anders pesten met je nonsens. Ga iets nuttigs doen a.u.b.
Je hebt zeker niet door dat je waarschijnlijk ook wel eens iemand pijn kan doen met die opmerkingen van je. Je bent zeker zelf heel erg gekwetst in je leven anders doe je dit niet. Ik hoop dat je ermee stopt.

Groetjes Mascha
 
Lieve massie,

Ik ben nog vrij weinig gekwetst in mijn leven. Ik wens me te vergelijken met een tomaat die nog niet beurs is geslagen door het leven, of een appel die gekneust is door de sleur van vandaag. Ik snap ook niet lieve massie( klinkt als bassie, heb je een rode neus) dat jij zo fel bent in je woorden. Ik vervoer mijn kind nu eenmaal zo en als je dat niet zint mag je er best wat van zeggen, maar ik ben mister serieus. Dus xxxxxxx je lijkt me echt een lieve mama!! Vrijgezel?
 
he boze papa,
waarom ben je zo boos???
het is wel duidelijk dat jij geen kinderen hebt, vrijgezel bent en waarschijnlijk werkloos.
anders had je vast geen tijd om dit soort onzin op het forum te zetten.
ga wat nuttigs doen.

 
hallo dames,

is er iemand die mij kan helpen ik heb ook een maxicosi drager voor achterop de fiets, maar heb deze via marktplaats gekocht en nou zit er geen gebruiksaanwijzing bij heeft iemand voor mij een gebruiksaanwijzing?

wil je deze dan mailen naar jolandekooij@hotmail.com
 
Hallo,

interessante discussie! kindje mee op de fiets, en nee....de bagagedrager is geen optie!



Ik ben zelf een fietskar aan het overwegen: lijkt mij handig en veilig,
maar tegelijkertijd ook een beetje eng: je kunt je kleintje niet zien.
Bovendien vind ik het ffinancieel   een grote investering...



Ik zou graag eens wat positieve en negatieve ervaringen horen.



groetjes,

irani

 
Terug
Bovenaan