Sorrie anoniem nr. zoveel, ik ben het maar gedeeltelijk met je eens. Mijn beide kleintjes (de oudste is nu 3 1/2, de jongste 1 3/4 jaar) hebben heel veel tijd bij mij en bij mijn vriend in de tricot slen doorgebracht. Ook op de fiets! de jongste gaat er zelfs nu nog wel eens in mee, op de fiets. Onveilig? Hoe vaak val jij als je op de fiets zit? We hebben het één keer meegemaakt dat we over een slecht verlichtte weg fietsten, het mobieltje ging en het wegdek vertoonde juist op dat moment een scheur. Mijn vriend viel met fiets en kind (van 4 maanden). Wij schrokken ons beide dood, kind sliep rustig door, hij was veilig afgeschermd door het lichaam van mijn vriend. We hebben de eerste meegenomen op de fiets vanaf dat hij 2 maanden was (je moet er zelf toch ook an wennen) en met de tweede zat ik zelf na een week al op de fiets in de slen! Het is zo gezellig en erg handig. Veel minder zwaar dan vervolgens in de stad met een maxi cosi arrm je arm te gaan winkelen. En onze fietskar, die heeft geen duwstang, ook geen optie in ons stadje dus, wel voor lange afstanden fietsen.