baby op de fiets

Hee hallo allemaal,

Even weer serieus.
Ik heb nog nooit gehoord van een drager om de maxicosi veilig mee te nemen op de fiets.
Wij gaan over 4 weken op vakantie, mijn zoontje is dan 8 maanden. Hij kan nu nog helemaal niet zelf zitten. Dus hij zal over 4 weken ook nog niet super goed kunnen zitten. Dus ik heb er een hard hoofd in dat hij op de fiets mee kan.
Maar nu lees ik op dit forum over een maxicosi drager voor op de fiets. Dit zou een geweldige oplossing voor ons zijn.
Heeft iemand een idee of die dingen ook een naam hebben en of er een mogelijkheid is die dingen te huren. Of misschien heeft iemand er wel een te leen of te koop.
Wacht vol spanning op antwoord.

Groeten Caroline
 
Hoi Meiden

Ik heb echt een geweldige oplossing voor een baby op de fiets. Het heet de Travel Jack en het is een zitje voor je baby voor voorop je stuur. Het lijkt een beejte op een maxi cosy, maar is toch heel anders. Ideaal voor als je kindje nog niet kan zitten omdat hij er gewoon in ligt. En omdat het voorop je fiets zit heb je zicht op je kindje, vind ik wel zo prettig. Je kan hem bestellen via: www.traveljack.nl.

Succes
Caroline
 
Hoi,
Zo een maxicosi drager heet dacht ik een baby mee maar dat weet ik niet zeker. Ze zijn bij sommige sites ook te huur. Kijk eens bij www.babyrent.nl   Daar kan je in principe alles huren voor een paar dagen, weken, maanden.

Ik was erg benieuwd naar dat wat caatjebeek schreef maar de site doet het bij mij niet?

Verder hebben wij echt genoten van onze fietskar. Hij is erg veilig en makkelijk in gebruik. En je kan ook nog een boel spullen meenemen als je gaat fietsen.

Ze zijn nieuw erg duur er zijn wel aanbiedingen bij de hema maar die vind ik er minder stevig uitzien.
Wij hebben hem gekocht via marktplaats.
En er een extra gordeltje ingemaak voor de maxicosi. Maar je kan ook speciale babyschelpen kopen zodat je kindje er in kan liggen.

succes met je keuze.

en caatje beek zou je een foto kunnen plaatsen. Ben erg nieuwsgierig naar dat ding. Zeker omdat ik zo een maxicosi drager achter op de fiets zo eng vind.

doei
 
Hallo caatjebeek,

Ik heb net op traveljack gekeken, lijkt me inderdaad ideaal.
En het is nog dicht bij ons in de buurt te huur ook.
Heb jij er zelf ervaring mee. Zijn er andere mensen op het forum die ervaringen hebben mer de travel jack. Ik zou het graag terug horen.
Bedankt voor de tip

Groeten Caroline
 
Hoi

Ik heb er inderdaad zelf ervaring mee. Het bevalt mij goed, ik ga iedere woensdag en vrijdag een half uur naar de creche fietsen met hem.

Hij is alleen te huur en niet te koop. Kost ong 25 euro per maand. Wel veel geld, maar voor ons ideaal.

Hoe moet ik er een foto bij doen?? Ik heb al een kwartier vanalles geprobeerd, maar kom er niet uit.

Caroline
 
Hallo Caroline,

Ik heb nog een vraag aan je over die traveljack.
Hoe oud is jou zoontje en heb je enig idee tot wanneer ze erin mogen.
Mij lijkt het ook een ideale oplossing.

Groetjes Caroline
 
Terug
Bovenaan