Baby vandaag geboren en twijfel naam. Help!!

<p><span style="color: rgba(0, 0, 0, 0.9); font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif; font-size: 17px;">Hai hai. Vandaag bevallen en dolgekukkig. Hij heet Manox. Alles ging goed en hij is prachtig. Maar nu iets heel frustrerend. De zusters reageren niet leuk op de naam. Meer van apart, nooit gehoord. Manox? Hoe komen jullie erop. Opeens slaat de twijfel vreselijk toe. Mijn vriend vind me een zeur omdat ik maandenlang dolenthousiast was over de naam en nu breekt het zweet me uit. De familie nog niks laten weten. Help me. Is de naam echt niet mooi?</span></p>

Wauw, gefeliciteerd met jullie zoon! Mooie naam!
Het gaat erom dat jullie de naam mooi vinden. Zoals ik lees, is dat het geval want je bent er helemaal weg van! Mooi zo laten en lekker gaan genieten van jullie Manox! 

Mooie naam!!!!

Gewoon houden en doen wat je zelf wilt :).
Het schijt hebben aan een ander. 
Je mag trots zijn op jezelf. 

Gefeliciteerd en veel geluk samen

Gefeliciteerd meid met Manox! Het belangrijkste is dat jullie hem mooi vinden en het is ook een duidelijke naam: je spreekt het uit als je het schrijft.
Trek je niets aan van een ander want er zal altijd iemand wel zijn die een naam niet mooi vind. Lekker houden dus!
Veel geluk!

Gefeliciteerd met Manox! Niet veel mensen zouden voor zo'n aparte naam kiezen, maar maakt dat wat uit? Gewoon doen waar jij jr goed bij voelt. Je zou nog een 'normalere' tweede naam kunnen toevoegen Zodat je nog kan switchen mocht het echt niet bevallen. Overigens is normaal ook maar het gemiddelde van alle afwijkingen. Laat je niet te veel leiden door reacties van anderen en geniet van je kleintje♥️ 

Terug
Bovenaan