Baby vandaag geboren en twijfel naam. Help!!

Als jullie er helemaal weg van waren, zo laten! Ik zou zelf deze naam niet kiezen, maar ik heb dan ook een hele andere naam-smaak. Wel vind ik 'm stoer klinken en echt niet zo vreemd hoor :) 

Ik vind dat je gewoon lekker niks moet aantrekken van die zusters! Jullie vinden de naam mooi en dat is het belangrijkste! Mijn naam is ook apart en zou me niet verbazen als mijn ouders daar ook opmerkingen over gekregen hebben. Ik ben juist heel erg trots dat mijn ouders me geen standaard naam hebben gegeven! Ga lekker van jullie mannetje genieten én zijn naam en laat die zusters lekker hun mening hebben. Vind het sowieso een beetje raar dat ze er iets van zeggen.

Oh wat ben ik blij met deze reacties! Ik spring meteen weer op mijn roze wolk door jullie! Heel erg bedankt voor de lieve berichten. Ik bewaar de link naar deze topic zodat ik de reacties met veel plezier kan teruglezen. Manox it is! Liefs Zoë

Wat een ontzettend leuke naam! Laat je niet van de wijs brengen door reacties vak verpleegkundigen die je nooit meer ziet. 
Het gaat erom wat jij/jullie ervan vinden en niet wat de rest vd wereld misschien vindt. 
Ik ga de naam iigeval op mijn namen lijstje zetten :)
Geniet ervan, nooit meer twijfelen en altijd je eigen gevoel volgen. Dat ga je de komende tijd nog heel vaak merken met allerlei dingen! Liefs en lekker op de wolk springen en blijven! 

Gefeliciteerd met jullie zoon! 
En wat een ongelofelijke gave naam!!! 
Iedereen heeft zo zijn eigen smaak in namen en ik vind Manox echt onwijs leuk! 
Lekker genieten en niet twijfelen je hebt vast heel je zwangerschap je baby al Manox genoemd♥️
Liefs 

Terug
Bovenaan