Baby vandaag geboren en twijfel naam. Help!!

Gefeliciteerd! Mooie naam hoor!
Verpleging dacht bij ons telkens dat onze dochter een jongen was. Ook vrij ongemakkelijk. 
Ook was ik nogal verbaast dat mensen die we op de gang in het ziekenhuis tegenkwamen niet in katzwijn vielen met haar. Dat waren de hormonen, vergeet niet dat je daar ook vol mee zit ;-)

Ik vind manox een geweldige naam. Echt origineel, en stoer ook. Lekker zo laten het is jullie kind en jullie beslissing over de naam . Wat de verpleging daarvan vind is toch niet belangrijk. Je kent die mensen wss niet eens. En ik vind manox nog vrij normaal. Je hebt soms van die namen waarvan ik denk hoe kun je je kind zo'n ingewikkelde moeilijke naam geven. Dus lekker zo laten! 

Ik heb hem nog nooit gehoord maar vind het absoluut geen rare naam! Is toch leuk juist dat niet iedereen zo heet! Gefeliciteerd met jullie zoontje en noem hem gewoon manox als jullie dat mooi vinden. 

Ik heb hem wel eerder gehoord maar ben ook een kraamverzorgster dus kom wel wat namem tegen die je niet vaak hoort . Vind het een hele mooie naam! Jullie moeten er gek op zijn toch?! Dat is wat telt en ik denk dat Manox later ook dol op zijn naam gaat zijn.  Geniet van jullie kraamweek?

Van harte gefeliciteerd ! 
Ik vind Manox juist een mooie naam. Heel bijzonder en nog nooit gehoord inderdaad! 
En als jullie dit een mooie naam vinden, dan maakt het niks uit wat anderen er van vinden.
Onze dochter heeft ook een naam wat nauwelijks voorkomt en ook wij kregen regelmatig scheve gezichten. Maar daar trekken we ons niks van aan! We krijgen gelukkig meer complimenten over haar naam ;) 

Zoals zo velen al zeggen.. het gaat erom wat jullie mooi vinden en niet wat anderen en zelfs onbekenden vinden!
ik wilde er alleen nog aan toevoegen.. vind je ook dat de naam bij HEM past?
zo ja.. niet meer twijfelen! En gaan genieten en bijkomen ?

Ik ken de naam niet, maar als jij er altijd enthousiast over was zou ik nu niet veranderen. Vind het niet lelijk klinken al is mijn namensmaak anders. Wat de kraamzorg evt denkt doet er toch niet toe? Het is jullie kindje

Misschien inspireer je mensen en staat die over een tijdje in de top10.?

Terug
Bovenaan