Baby vandaag geboren en twijfel naam. Help!!

Hoi 
Als je tweifelt zou ik nog eens na gaan wat je zo mooi aan de naam vind en warm jullie m hebben gekozen 
Mijn vriend tweifelde ook en nu vind hij de naam van onze dochter eigenlijk  niet zo mooi en hij zei dat pas na 2 weken tegen mij dat hij vanaf de geboorte tweifelde en nu weinig meer aan te doen 

Wat een ontzettend stomme reactie van de verpleging zeg, snap dat dus echt niet. Gefeliciteerd met jullie zoontje! Originele naam en ik vind m leuk!! Sowieso hoeft niet iedereen de naam leuk te vinden, ik denk altijd maar als er mensen zijn die het níet leuk vinden zijn er ook altijd mensen die het wél heel leuk vinden. Wat uitgesprokener is nou eenmaal iets waar mensen snel een mening over hebben - positief of negatief. Maar niets van aantrekken!!

Gefeliciteerd met Manox! Niet veel mensen zouden voor zo'n aparte naam kiezen, maar maakt dat wat uit? Gewoon doen waar jij jr goed bij voelt. Je zou nog een 'normalere' tweede naam kunnen toevoegen Zodat je nog kan switchen mocht het echt niet bevallen. Overigens is normaal ook maar het gemiddelde van alle afwijkingen. Laat je niet te veel leiden door reacties van anderen en geniet van je kleintje♥️ 

Gefeliciteerd met jullie zoon. Ik hou ook niet van zulke aparte namen en hij is ook echt apart. Maar als jullie het mooi vinden moeten jullie dat lekker doen. Het is jullie kindje dus jullie beslissing 

Terug
Bovenaan