Babynamen verzinnen

Oh ja nog een paar jongensnamen/meisjesnamen in onze omgeving, misschien dat het jullie op ideetjes brengt (misschien ook niet haha)

jongens: Rik,sjoerd,bram,guus,wessel,jip,Sem,lars

meisjes: Anne-Roos,inge,puck,mila,sara

liefs

Daan wat jullie hebben hebben wij ook. De jongensnamen(!) zijn al jaren bekend, maar de meisjesnamen komen we niet uit. Wat ik leuk vind, vind hij niet leuk en de meeste die hij leuk vind, zijn enorm truttig als je het mij vraagt.

Ik wacht lekker tot de 20 weken echo en als ik dan een meisje blijk te krijgen...dan denken we wel weer verder.

Maar wij hebben juist het gevoel dat we een jongen krijgen..zijn we dus klaar :D

Meestal kloppen de voorgevoelen van vrouwen hoor ik dus dan zit jij goed Weekee met je naam haha, welke meisjesnamen komen er voor in jullie vrienden groep/omgeving?
Wie weet zit er iets bij!!!

Wij vinden meisjesnamen wat makkelijker,
voor een jongen vond ik Stefan erg leuk, maar zo is vorige zomer ons buurjongetje genoemd. Mijn nichtje heet Sanne, vond ik ook erg mooi, maar zo heette een buurmeisje al. Zelf vind ik een aantal friese namen ook wel mooi, maar mijn vriend vindt dat als echte groninger minder.

Mijn kids heten Julia, Eva en Esmée. Wat mij betreft niet truttig, toch?!
Wij hebben ook al jaren een jongensnaam klaar liggen, maar bij een meisje zijn we er ook redelijk uit!

Tjonge, het blijft toch moeilijk, hoor. Ik zal vanavond het namenboek weer eens uit de kast halen. Ga dan toch daar maar weer in zoeken. En mijn oren openhouden natuurlijk, je weet nooit wat je hoort.
In ieder geval hebben wij niet de intentie om te vernoemen naar de ouders dus dat maakt de keus wat ruimer, maar of het er dan ook makkelijker op wordt...............

Groetjes
Bibi

quote: daan_tjuh reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('06-06-2008 12:58:36'));

hoi hoi,

Wij hebben al jaren (!) een jongensnaam, maar meisjesnaam zou het niet weten vind de meeste nogal truttig. Dus let maar op krijgen we een meisje haha mijn voorgevoel zegt ook dat we een kleine Daan gaan krijgen.
Mijn schoonzusje is deze maand uitgerekend en krijgt een jongen, al verwacht ik niet dat ze dezelfde naam kiezen toch bereid ik mezelf er maar op voor, zal toch enthousiast moeten reageren dan haha.
Ligt ook  veel aan de achternaam wat de voornaam van je kindje wordt vind ik, moet toch goed klinken!
Iemand nog ideetjes voor stoere meidenamen? dus geen Anne-Roos of dat soort namen (mooi voor een ander, maar past niet bij ons)

liefs Daan

Hoi,

Ok vind Sam en Robin hele leuke meiden namen, en niet zo tuttig.

grt
Anita

Terug
Bovenaan