Babynamen verzinnen

Ja, goeie vraag, hè . Ik wil in de babykamer ook met accessoires gaan werken, dat lijkt me het handigst. Anders krijg je dalijk wat Weekee ook zegt, "zit je dan met je roze kamer." Moest erg lachen om deze opmerking, Weekee, ik zag het helemaal voor me . Wij kiezen ook gewoon twee namen (tenminste, twee voor elk), just to be sure.....

Groetjes
Bibi

Ben toch eens benieuwd wat jullie van deze naam vinden voor een jongen: Noan.
Ik heb 'm nl. nog nooit ergens gehoord, maar vind 'm best leuk!
Groetjes, Edith

voor een meisje wisten we het al gelijk, omdat het bij mij vanaf mij 15e al in mijn hoofd zat en mijn vriend het ook een leuke naam vind.
voor een jongen hebben we nog niets. af en toe  komt er wel spontaan een naam uit maar we willen wel een aparte naam die je niet vaak hoord want dat hebben we nou voor het meisje ook. maar we wachten nog rustig de 20 weken af want dan hebben ook nog tijd zat.

Ik vind het ook wel een leuke naam, Edith. Alhoewel ik het wel een naam vind die bij je moet passen, ik zou hem zelf niet gebruiken, maar het is inderdaad een leuke naam die niet veel voorkomt.

Hoi Edith,

Ik heb de naam noan pas toevallig zien staan in het lijstje met babynamen! Wel een leuke naam vind ik hoor.

Succes met verzinnen hihi...bij mij komt er nog niet veel in me op helaas maar we hebben nog een aantal maanden!

Hallo!
nog een paar namen voor meisjes: Wesselina, Jansje Maria, Jannetje. Lekker Hollands. Bijna alle (schoon)ouders zeggen dat ze niet vernoemd hoeven te worden maar als het gebeurd huilen ze tranen van geluk! We hebben het al verschillende keren meegemaakt in de familie en het is mooi om te zien dat zo'n kindje dan meestal echt wat meer band krijgt met de vernoemde grootouder/oom/tante/vriend(in).

Haha Bibi, nou ja was maar een voorbeeld, maar het zou je maar gebeuren

Edith: Noan... leuke naam. Ik vind het wel bij jullie passen hoor! Tenminste, is het een naam waar je serieus over nadenkt?

Terug
Bovenaan