babynamen

Hey dames,

Ben wel benieuwd naar de namen van jullie kindjes en evt de betekenis van de naam en hoe jullie op die naam zijn gekomen.

Mijn dochtertje heet FENNA,

ooit een keer gelezen in een tijdschrift toen ik nog niet zwanger was en onthouden voor als ik ooit een meisje zou krijgen

groetjes ramona

ons dochtertje heet Marly.

we konden het niet eens worden over de naam en toen ik deze naam ineens zag staan vond ik 'm meteen mooi.
ik vroeg wat mijn man ervan vond en die was er ook meteen weg van.

Mijn oudste heet Kyara.
Deze naam had ik ooit in Italië gehoord en vond hem zo mooi dat ik hem altijd onthouden heb. Het betekent 'stralend'.
De jongste heet Chloë. Deze had ik ooit in een boek gelezen en wederom onthouden omdat ik hem zo mooi vond. Dit betekent 'jonge scheut'.
Sil

Onze dochter heet LUNA (betekend maan), we hebben de naam niet gekozen voor de betekenis ofzo, maar ik vond hem gewoon super mooi en mijn vriend gelukkig ook!
We vonden heel veel meisjes namen leuk, (bijvoorbeeld zoe, indy, noa) maar alleen deze vonden we echt bij ons passen. De rest was heel leuk maar hadden we  geen gevoel bij zeg maar.
Jongensnamen hebben we nooit 1 kunnen bedenken die bijons paste! Hahaha, gelukkig werd het een meisje...

Wij vonden Teun al een mooie en stoere naam voor ik zwanger was.
Een meisjesnaam hadden we pas in de laatste week,dan was het Bente geworden.
Wij hadden echt een heel sterk gevoel dat het een jongen zou worden.
Ik ben wel benieuwd of we Bente behouden voor de volgende ronde  of dat er een nieuwe naam komt!

Groetjes Mikkie.

Terug
Bovenaan