babynamen

Goedeavond najaar moeders,

Mijn dochter heet Fréderique ik heb die naam gehoord en gelijk zei ik mocht ik ooit een dochter krijgen zal zij zo gaan heten.

Wat het betekend heb ik eigenlijk niet echt nagekeken kan ik best eens doen.

Groetjes Chantal

Onze zoon heet Levi.
We waren toch heilig overtuigd dat we een meisje zouden krijgen, ik had zelf zo'n voorgevoel, de verloskundigen voorspelden allemaal hetzelfde, en ik ging er echt bijna zelf in geloven. De meidennaam stond danook al heel snel vast. De jongensnaam vonden we maar lastig. Toevallig een keer op TV een klein mannetje in een programma die Levi heette, ik had zoiets van, ha, dat spreekt me wel aan, laat ik die voor de zekerheid maar onthouden voor een evt nr. 2. Je begrijpt, groot was de  verbazing toen er een lief klein jongetje geboren werd, en wij de naam meteen konden gebruiken....

Groetjes Marianne
ps, wat het betekent? Geen idee eigenlijk.....

Onze dochter heet voluit Alicia Elisabeth Maria Martina.
De 3 laatste namen zijn  vernoemingen naar alle oma's en overgrootoma's.
Het buurmeisje bij mijn ouders heet Alicia en ik heb dat altijd zo'n mooie naam gevonden dat ik zoiets had van dat moet het worden. Gelukkig was mijn man het direct met mij eens.

Onze docher heet Isis.
De verloskundige praktijk die we bezochten toen ik zwanger was heet Isis. Daar zagen we de naam, vonden we allebei meteen een mooie naam.
Als jongensnaam hadden we Ruben gekozen.
Mooie namen ben ik hier tegen gekomen!

x Esther

Terug
Bovenaan