babyzwemmen

Hallo dames,

wij willen graag een keertje met ons dochtertje van bijna 6 maanden naar het zwembad. Zij is een echte waterrat en wij denken dat ze dit heel leuk gaat vinden. Wie heeft hier ervaring mee? Wij wonen in de omgeving van Utrecht, zijn hier ook zwembaden die speciale tijden hebben voor jonge gezinnen?

Alvast bedankt!

Dominique
 
Hoi,
Meestal kun je door de weeks s'morgens met je kleintje zwemmen, ik woon niet in jou buurt maar als ik jou was zou ik even naar het zwembad toe bellen dan weet je het meteen succes!!
 
Hoi,

wij doen ook aan babyzwemmen, onze dochter was 9 weken toen wij voor het eerst zijn gegaan en zij vindt het helemaal het einde, sowieso met al die andere kindjes die lekker aan het kirren zijn (onze dochter is inmiddels 12 maanden) en alle capriolen die worden uitgehaald.
Naar alle waarschijnlijkheid zal het zwembad bij jou in de buurt meer kunnen vertellen en ik zal dan ook contact opnemen, bij ons is het drie keer in de week waarbij 1 keer 's avonds wat ook wel erg fijn is als je de andere dagen zou moeten werken!

Veel plezier met elkaar,
 
Hallo,
In Zeist is er op dinsdag-/woensdag- en zaterdagochtend speciaal babyzwemmen. Het water is net iets warmer en je zit met allemaal kleintjes bij elkaar. Er is ook een gewoon babybad met glijbaan en waterval. Nadeel van babyzwemmen is dat je dan verplicht bent om iedere week om hetzelfde tijdstip naar het zwembad te gaan (moet wel kunnen als je werkt). Je betaald voor 10 lessen en krijgt er 13. Zelf doen we dit en het is heerlijk in het water en gezellig met de andere moeders/vaders. Groetjes
 
Hallo,
Hij had eerst een zwemluier aan. Nu heeft hij een zwembroek. Behalve met de doorkomende tanden en diarree, dan doe ik hem wel een zwemluier eronder aan. Uit voor zorg doe ik dat.
Groetjes
 
hoi, ik ga ook babyzwemmen en mijn dochter inm. 8 maand vind het geweldig, het water is 32 graden dus dat is erg aangenaam. Zij heeft gewoon een zwembroekje aan en er is tot nu toe nog geen ongelukje gebeurt (laat ik het afkloppen)
 
Terug
Bovenaan