babyzwemmen

Hoi,ik heb een probleempje,,
Ik zou dolgraag met mijn kleine gaan babyzwemmen,maar helaas is het niet te vinden hier inmastricht!
Weet iemand misschien waar het wel kan hier in de buurt?
Ik hoop dat iemand mij kan helpen hiermee,groetjes van sonya
 
Hallo ik ben wendy boonstoppel en heb een dochter van 16 maanden. Ik ben zelf zwemonderwijzer en geef ook les aan de babygroep. Vanaf de eerste prik ben ik met mijn dochter gaan zwemmen en ze vind het geweldig. Als ze al bij het zwembad in de buurt is wordt ze al wild en ze is ook al heel vrij.
Ik heb zelf de ervaring dat kinderen die al vroeg gaan zwemmen ook sneller hun diploma halen. Het is geen vreemde situatie meer voor ze en ze zijn al watervrij wat toch al zeker een paar maanden zwemles scheeld.
Ook is babyzwemmen gewoon heerlijk voor moeder en kind. Lekker kroelen met je baby in warm water en zien hoe je kind heerlijk het water aan het ontdekken is is gewoon super.
Het heeft ook nog een hele functionele kant. Als je met een baby al heel jong gaat zwemmen en ook elke keer een keer onder water gaat train je het strottehoofd klepje. Dat klepje wat in de baarmoeder de luchtpijp dicht hield. Als je dat dus blijft trainen heb je kans dat als je kind ooit eens in het water valt en niet kan zwemmen dat dat klepje afsluit en je kind dus nog te redden is.   Niet onbelangrijk dus

dus voor iedereen die twijfeld gewoon doen babyzwemmen het is echt heel leuk en gezellig!!!!
 
Terug
Bovenaan