babyzwemmen

Hallo allen,

Wij hebben een tweeling van 8 maanden ou en willen erg graag op babyzwemen.
Ons probleem is dat dit allen door de weeks bij ons in de buurt kan en aleen in de ochtenduren. Mijn echtgenoot werkt 40 uur per week en ik ken geen andere mensen die mij kunnen helpen, want ik kan niet met 2 kinderen van 8 maanden oud  tegelijk zwemen.

Heeft iemand ervaring met tweelingen en babyzwemen, en hoe kan dit worden opgelost als je er alleen voorstaat  ?
 
Ik ga ook altijd babyzwemmen en daar is ook een ander vrouwtje die een tweeling heeft. Zij gaat altijd eerst met de ene en daarna met de andere zwemmen. De ander ligt dan in de box en er is een vrouw van het zwembad die dan oppast.

Misschien een idee??
 
Hoi

In nieuwegein(merwestein) is iedere woensdagochtend babyzwemmen(tijden weet ik niet)want ik ben zelf nog niet geweest.Na de vakantie ga ik zeker.En op zondagochtend is er gezinszwemmen er zijn dan alleen maar gezinnetjes

Groetjes Tamara
 
Hoi,

Ook mijn man zwemt met ons zoontje. Hij heeft elke vrijdag vrij en vond het een leuk idee om dan met Storm te gaan zwemmen. Er zijn altijd nog een paar papa's aanwezig. En je bent eigenlijk de hele tijd met je eigen kindje bezig. Onze Storm is inmiddels een echte waterrat.
Oja, hij zwemt in Spijkenisse in het Riviera bad.

Groeten,
Kirs
 
Eindelijk is het zover wij gaan babyzwemmen!
We staan al op de wachtlijst sinds Lisa 1 maand is en nu mogen we donderdagavond eindelijk gaan zwemmen. Lisa is nu 4,5 maand en hoop dat ze het leuk gaat vinden.

Groetjes Davina
 
Hallo Allemaal

Ik zwem al met Sam mijn dochtertje toen ze 3 mnd oud was.
Sam is nu 18 maanden en we gaan nog steeds trouw elke week baby zwemmen.

Sam heeft ook last van exeem en gek genoeg helpt zwemmen daar tegen.
Als ik ben wezen zwemmen met Sam en haar daarna afdouche zonder zep en shampoo te gebruiken en daarnaar inzalf met de vasaline van de dokter is de huid weer een paar dagen rustig.

Sam vind baby zwemmen heerlijk ze is er ook niet bang voor. In het ondiepe kruipt ze het hele bad door. Er is dan ook een zwem juf en deze geeft les.
We zingen liedjes zwemmen onder een brug door en elk februarie kunnen de baby afzwemmen voor brons zilver en goud als ze ze allemaal hebben zijn ze 3 en mogen ze voor hun A diploma gaan als ze 4 jr zijn.
Ze leren ook de speeltjes in het water te pakken en op te ruimen.

Ik vindt het echt heel erg leerzaam en leuk en zou het ook zeker iedereen aan raden om te gaan doen.

Groetjes Annisa
 
quote: Isthar reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('11-11-2005 10:26:38'));

Mag je alleen met je kind gaan zwemmen als hij/zij ingeent is?



Hoi,

Ik mocht hier met Danique gaan babyzwemmen toen ze 3 maanden was, en dus haar eerste inenting al had gehad, ik heb er verder niks over gehoord bij ons zwembad.
Wel dat het echt vanaf 3 maanden is, hier let de zwemjuf ook nog op de hele kleintjes of ze het niet te koud krijgen blauwe voetjes en lippen.

Vraag het eens bij een zwembad in je buurt, ik ga met Danique nog steeds zwemmen in het warme bad, nu bij de groep  van 9 maanden tot 1,5 en het is echt toppie! word er elke keer weer helemaal blij van.

Veel zwemplezier

Maaike mama van Danique 15-02-2005
 
Terug
Bovenaan