babyzwemmen

hallo Dames,

Ik ga al met mijn dochtertje zwemmen vanaf dat ze 4 maanden was.
Ze vind het erg leuk en we zitten nu ook op ouder en kind zwemmen.
Als je de tijd er voor hebt is dat echt een aanrader.
Groetjes d-tje
 
hallo allemaal,

ik reageer misschien een beetje laat, maar beter laat dan nooit... wij zijn ook gaan babyzwemmen met mijn zoontje en hij vond het geweldig, maar hij heeft enorme last van exceem en als wij gaan zwemmen is het 10x zo erg. Nu heb ik gehoord dat er in Drunen een zwembad is speciaal voor kinderen met exceem het heeft nl zout water ipv chloorwater en zout water is heel goed voor kinderen met exceem! nu kunnen we dus toch gaan zwemmen en het is nog goed ook! misschien zitten dit soort zwembaden wel meer in nederland?
 
In groenekan( bij Utrecht) zit ook een speciaal zwembad wat niet met chloor werkt.
Het is niet zo groot en zal wel een wachtlijst hebben maar het is wel ideaal voor huidproblemen enzo.
groetjes Tina
 
hallo moeders

ik vroeg me af of ook de vaders mogen babyzwemmen,want mijn vriend
wou dat juist gaan doen,aangezien hij ook vrij is die dag

welke vaders zwemmen ook mee

groetjes nicolien
 
Ja hoor Nicolien, vaders mogen dat ook doen!!! (of oma's.... maakt niet uit wie)
Bij ons zwemmen er ook vaders mee met hun ukkies. Mijn man heeft het ook 1 keer gedaan en vond het heel leuk! Hij mocht maar 1 keer, omdat ik normaal altijd ga.
 
Hallo allemaal,
Wij gaan al vanaf dat Emma 6 weken is naar babyzwemmen. Echt geweldig! We hebben er ook voor gekozen om op zondagochtend te gaan zodat pappa mee kan zwemmen. Bij ons zie je dan ook meer pappa's dan mamma's zwemmen. Echt schattig om te zien.
 

Hallo allemaal,

Wij zwemmen al vanaf dat Zoë 8 weken is en ze vind het fantastisch. Omdat ze best groot is voor haar leeftijd heeft ze al diploma gezwommen met de rest van de groep die al wat ouder zijn. Ze heeft heet berendiploma brons gehaald toen ze 7 maanden was, ze deed echt alles al wat de kindjes van een jaar ook doen, ze is totaal niet bang voor water!!

In het begin had ook Zoë een hele droge huid, toen ze geboren werdt waren haar polsjes helemaal ingedroogd, waarschijnlijk omdat ze lekker tot 42 weken in mama's buik bleef zitten!! Maar na het zwemmen een lekkere creme en de echt droge plekjes met Bepanthen en het is helemaal goed gekomen...

Ook als ze verkouden is gaat ze gewoon zwemmen, dan komt alles lekker los en na 1 flinke verkoudheid en zwemmen heeft ze er eigenlijk geen last meer van gehad. Wij zwemmen in Brouwershaven in het zwembad van Landal greenparcs... Papa de ene week en mama de andere...

Veel plezier allemaal met zwemmen!!
 
Terug
Bovenaan