Bang voor wat er gaat komen!!

Rosaly daar heb je wel gelijk in als je een kindje mag krijgen is dat een geschenk van god ben ik helemaal met je eens want een kindje krijg je niet zomaar daar moet je echt wel wat voor doen   je krijg niet zomaar een kindje liefs jolanda

Of je nou gelooft in god of niet, ik denk dat alles in het leven een reden heeft, niets gebeurt zomaar. Ik heb een aantal jaren alleen maar geluk gekent en dit jaar gaat het allemal niet zo goed. Ik heb een missed abortion gehad, morgen wordt ik gecureteerd, en ook daarover zijn we van mening dat het zo moest zijn, het is de natuur, we hadden daarom liever gehad dat het uit zichzelf kwam maar dat was helaas niet zo.
Ons kindje (kindjes, siamese tweeling) was al dood en ik ben blij dat wij niet de beslissing hoefden te nemen over leven en dood, maar ik denk dat we het anders voldragen zouden hebben omdat zoals ik al zei alles een reden heeft en wij daarom niet voor afbreken van een zwangerschap zijn. De natuur is sterk en maakt je door tegenslagen sterker.

Iedereen heeft zo een eigen mening, gelukkig maar.
Gr. Roos

Zou het misschien zo kunnen zijn dat God ons de mogelijkheid heeft gegeven om te kunnen kiezen door alle onderzoeken die mogelijk zijn. Misschien vindt God ons weldenkende mensen die zelf mogen beslissen wat ze met bepaalde informatie doen.

Een kind is zeker een mooi wonder van de natuur, maar soms gaat er iets mis met een wondertje en niemand mag voor een ander beslissen hoe hij/zij omgaan met een kindje wat een ernstige afwijking heeft. En al zeker niet met het noemen van God, want niet iedereen gelooft in God en je kwetst er onnodig mensen mee die een hele moeilijk maar wel doordachte keuze hebben gemaakt. Een keuze die ze hun hele leven bij zich dragen, want het afbreken van een zwangerschap is nooit makkelijk.

Miep

Terug
Bovenaan