begin november 2007 gestopt met de pil.....zijn er nog meer meiden die net gestopt zijn?

A

Anoniem

Guest
hoi hoi

wij zijn  begin november gestopt met de pil en ben tot nu toe nog steeds niet ongesteld geworden. ondertussen wel al 2 keer getest en vanmorgen naar de huisarts geweest....die zei doodleuk dat ik nog maar even 2 weken moest wachten en dan weer een testje doen! jammer dat hij niet meer voor me kon doen, heb al veel ontpil- of zwangerschapsverschijnselen gehad....zere tepels..buikpijn...
stemmingswisselingen...etc. het is echt zo raar dat je lichaam helemaal in de war is...je kan er niet meer op vertrouwen! het idee dat ik toch zwanger ben blijft heel de dag in mijn hoofd ondanks een neg. test. ik heb al veel gelezen hier, veel meiden die gewoon een hele poos niet ongesteld worden en toch niet zwanger zijn. ik vraag mezelf alleen af of je dan wel een ei sprong hebt? voorlopig blijven we gewoon doorgaan met oefenen  en maar hopen dat het snel raak is.

voor alle anderen die ook druk bezig zijn hoop ik dat het heel snel gaat en dat jullie geen last hebben van ontpilverschijnselen want dat is geen pretje...

liefs E

hee E,

ja, naar het dat ontpillen...heb er ook last van gehad toen ik zwanger wilde worden...een hele maand dacht ik toch echt dat ik in 1 keer zwanger was...maar dat was dus de ontpilmaand! gelukkig ben ik daarna zwanger geworden en das nu mijn prachtige wondertje Justin! hij is nu 8 mnd en we gaan nu voor een 2de wondertje proberen! Ook ik ben na mijn zwangerschap nog steeds niet ongi gewonden maar dat komt omdat ik 7,5 mnd borstvoeding heb gegeven. dus ik wacht lekker af. wel weet ik dat ookal word je niet ongi, je gewoon een eisprong kan hebben hoor! mocht je tzt wat meer inzage willen krijgen of je je ei krijgt en wanneer, dat kun je dat doen met ovulatietesten. je kunt ze overal verkrijgen en ze geven aan wanneer je binnen 24-48 uur je ei kunt verwachten. dan kun je gerichten klussen mochten jullie dat willen.

veel succes meis en als je het te lang vind duren of je twijfelt dan gewoon terug gaan naar je huisarts!

liefs sweety

Hallo meiden,

Ik ben ook in November gestopt met de pil en wij gaan voor ons tweede kindje. Ik heb ook last gehad van het ontpillen. Voelde van alles waardoor ik dacht dat het toch misschien in 1x raak was, maar dit was niet het geval. Ging er ook niet echt vanuit. Bij eerste kindje duurde het een half jaar voordat ik zwanger was en daar ga ik nu dan ook minimaal vanuit.
Vind het wel weer heel spannend allemaal en leuk om dit met anderen te delen. 1 vriendin en een collega weet het, maar toch praat je er weinig over en hier kan je alles vertellen wat je wil omdat je vrij anoniem bent.

Hoop dat we alledrie snel met goed nieuws kunnen komen!
Mijn NOD is 30 december dus moet nog even geduld hebben.... eerst maar weer klussen .

Fijn weekend!
Groetjes Jojo

He meiden,

Ik ben nieuw op deze site dus weet nog niet heel veel haha.
Ben ook sinds midden november gestopt met de pil en heb ontzettend last van buikkrampen en een supergespannen buik, Ik dacht ook al dat het meteen raak was, maar nu ik jullie berichtjes zo lees zal het wel niet zo zijn maar gewoon ontwennings verschijnselen hihi. Ben wel echt blij dat ik niet de enige ben die dat denkt.
Ik moet nog tot de 23 ste wachten op mijn nod. Spannend. Ik hoop dat het bij jullie snel lukt

Liefs Dayenne

Dag meiden,

nou ik ben ook nieuw en ben ook begin november gestopt met de pil, ben wel al ongesteld geweest en dit  is mijn 1e volledige cyclus. volgens de standaard cyclusduur, zou ik vrijdag weer ongesteld moeten worden. Maar ik weet natuurlijk mijn cyclusduur niet dus misschien hebben we niet op de juiste dagen geklust .

Maar ik heb net als jullie overal last van gespannen bosten, steken in mijn buik, de hele maand het gevoel of ik ongesteld ga worden, ik  word er gek van. Nou dus zal het bij mij net als bij iedereen vast niet direct raak zijn. Wel heb ik al stiekem voor mijn NOD 2 testen gedaan, wel testen die het HCG hormoon al 6 dagen eerder kunnen meten, maar ja je raadt het natuurlijk al . Het is heel raar, dat op het moment, dat je besloten hebt, dat je graag een kindje zou krijgen, je opeens zo ongeduldig wordt en direct denktals het niet lukt, dat er vanalles mis met je is!! en voorheen, dacht je telken nou we zien wel wanneer we kinderen willen nog even wachten etc. nu duurt 1 dag wachten al 1 jaar en het liefst zou ik iedere dag willen testen. gelukkig zie ik dat ook bij mijzelf gebeuren, dus kan ik er ook erg om lachen en het weer relativeren. nou dit is een heel levensverhaal geworden, maar het is heerlijk je hart te kunnen luchten, want wij willen het absoluut aan niemand vertellen!

hebben jullie ook dit soort vreemde dingen of ben ik de enige?

http://tt.lilypie.com/hD4xp1.png

hoi hoi,

wat spannend voor je rebecca!! hopelijk is het raak bij jullie, maar ja, je lichaam kan je goed voor de gek houden hoor!! en idd te snel testen geeft alleen maar teleurstelling he, weet ik alles van!! Ik volede de eerste keer ook vanalles hoor je bent dus niet de enige!!
Nu kijk ik wel, vind het wel weer heel spannend, ookal is het mijn 2de kindje!! Nu weet ik mijn cyclus totaal niet omdat ik nog steeds niet ongi ben geweest na de bevalling van mijn zoontje. Ik heb nl 7,5 mnd borstvoeding gegeven dus dan kan het langer duren he voordat het opgang komt... we wachten rustig af en klussen wanneer we zin hebben!!

laat ff wat horen he!! zal duimen voor je!!

liefs sweety

hoi meiden!!

hier ben ik weer!
nou ik ben blij dat ik niet de enige ben met die gekke kwaaltjes....maar ik ga donderdag toch nog maar een keer testen...had de dokter gezegd. maar nou ben ik dus heel benieuwd he:

waar blijft de rotzooi (sorry) dan als je een eisprong krijgt en niet ongesteld wordt?

ik bedoel..het moet er toch ergens uit...of niet? ik hoop dat ik nou wel een eisprong heb.dan is het alleen maar lekker dat ik niet ongesteld word. ik kan het alleen nergens met zwart op wit vinden,weet iemand een site??
maar ik ga geen ovulatietest halen denk ik....we klussen toch wel genoeg...haha!

ik hoop dat het bij jullie allemaal snel raak is! het is toch zoooo spannend he!

liefs E

hallo,
ik ben nu bijne drie weken gestopt met de pil.
de aanleiding was wel grappig. ik was een keer de pil vergeten in de eerste week van de strip, en dacht toen dat ik zwanger was, zo misselijk werd ik, terwijl ik daar normaal nooit last van heb. het idee van zwanger zijn leek  ons zo leuk, dat ik direct gestopt ben met de pil. daarna ben ik gewoon weer ongi geworden..
maar ben wel blij dat we er nu voor gaan.. van te voren denk je steeds: ik ben er nog niet aan toe, en hoe moet dat met werk etc, maar nu zien we t wel, als t komt dan komt t.

jullie succes allemaal, en tot horens,
suzanne

Terug
Bovenaan