begin november 2007 gestopt met de pil.....zijn er nog meer meiden die net gestopt zijn?

Hier weer aan het aftellen naar mn NOD.
Wel een beetje gekke ongi gehad. Op de 20ste een paar keer een helder rode veeg, daarna niets meer en uiteindelijk dan zondags de 24 ste echt ongi.
Welke datum gaan we nu aanhouden als 1ste dag van mn ongi? De 20 ste of de 24ste?
Ben maar uitgegaan van de 24ste en heb besloten dat mn NOD dan op 21 maart zou moeten zijn. Afwachten dus maar!

Hoe gaat het jullie af?

Groetjes,

Claudia

Ha E.,

Balen dat je ongi geworden bent!
Ik ben aan het aftellen naar mn NOD, zo rond de 22ste van de maand.
'k Heb een raar gevoel in mn buik, maar dat heb ik iedere maand!!

Groetjes,

Claudia

Nog 9 dagen tot mn NOD...
Voel mij wel anders dan anders, maar uit ervaring kan ik inmiddels zeggen dat mijn lichaam mij flink voor de gek kan houden!
Met name 's nachts last van 't zuur en oprispingen, ook af en toe steken in mn onderbuik en borsten (omdat ik het zo graag voelen wil?).
Vanmorgen moest ik niezen (ik nies niet 1x maar gelijk 10x) en dat voelde heel raar aan in mn onderbuik.
Zwangerschapsverschijnselen, nope, althans, ik zie ze niet...
Hoe gaat het verder bij jullie, wanneer weer NOD's en/of testen?

-xxx-

Claudia

dag dames

ik was in november gestopt met de pil. vorige maand dacht ik dat het raak was, dat bleek niet zo te zijn. deze maand dacht ik dat er niets aan de hand was. tot ik niet ongesteld werd.. gisteren getest (twee dagen overtijd) en..en..
zwanger!
****************** ************************** ******************** ******************* **************
****************** *************************** ********************* *************** ****************
ik hoop dat het met jullie ook binnenkort zo is!
groeten,suzanne

Ha Suzanne,

Onwijs gefeliciteerd! En geniet er vooral van!

Hier was donderdag mn NOD, test was negatief en vandaag zette mn ongi door.
Op naar de volgende ronde, nieuwe ronde, nieuwe kansen!!

Hoe gaat het verder met de andere meiden?

Groetjes,

Claudia

Wilde proberen zo'n banner te maken, het maken lukt wel maar het invoegen niet zo...

Geloof dat het nu gelukt is!! Haha!!

Groetjes,

Claudia

Terug
Bovenaan