begin november 2007 gestopt met de pil.....zijn er nog meer meiden die net gestopt zijn?

Hoi Allemaal

Ik ben nieuw hier op het forum. Ik had al een berichtje geplaatst maar nu zag ik deze topic en zou het leuk vinden om met jullie mee te kletsen. Ik zal me nog even voorstellen. Ik schrijf onder de naam Tientje, ik ben 23 jaar en sinds begin december gestopt met de pil. Ik kan er alleen niet met iemand over praten, ja het zou wel kunnen maar ik wil het liever (nog) niet en dit is ideaal, zo'n forum.

Allereerst had ik vanochtend iets raars en ik had het al op het forum gezet maar hoop zo nog wat mensen te bereiken die me misschien kunnen helpen. Mijn vriend en ik hadden geklust en direct daarna kreeg ik vreselijke pijn in mijn buik, onderrug en dat trok door naar mijn benen. Alsof je ongesteld moet worden maar dan nog veel heviger. Ik heb een half uur op de wc gezeten en het zweet brak me uit en ik werd er misselijk van. Na een half uur ogneveer was het over en ik ben niet ongesteld geworden.

Nu is mijn laatste ongesteldheid begonnen op 5 december, dan had ik nu toch eigenlijk weer ongesteld moeten worden toch? volgens een normale cyclus? Nou die pijn, ik heb dat nog nooit gehad en vond het heel raar, herkent iemand dit of weet iemand wat dit kan zijn geweest? en dat ik nu nog niet ongesteld ben is dat normaal? vanwege ontpillen?

sorry veel vragen, maar ik kan er met niemand over praten echt en ik heb die vragen wel...hoop dat jullie me kunnen helpen.

groetjes tien

hoi allemaal

ik had wat vraagies
over wat betreft zwangerschap verschijnselen
ik ben een paar x de pil vergeten
en nu zijn me borsten en vagina heel gevoelig kan dit ook komen door dat ze af en toe flink verwend en gemassert worden??
en ik ben ook heel raar ongesteld geweest dag 1 eigenlijk voor mijn doen vrij normaan maar wel heel weinig dag 2 maar een half uur en dag 3 een kwartier
ook ben ik vaak misselijk (maar kan ook door stress komen)
en me buikie is dikker dan normaal terlijk ik toch echt gestopt ben met vele snoepen
ben wel iets meer gaan eten en heb vaker honger kan ik zwanger zijn??

hoi hoi....weer slecht nieuws helaas....ongi geworden vanacht! op naar ronde nummer 3. hoop nu wel dat het gaat lukken...als het goed is is mijn lichaam nu wel ontpilt.xxx liefs xxx E

Hallo allemaal,

Hier even een up-date:
3 januari was mn eerste dag van mn laatste ongi, de keer daar voor was het 9 december, ik had toen een cyclus van 24 dagen. 27 januari zou dus mn eerst nod kunnen zijn... spannend!
Ik voel mij echt onwijs zwanger, soms wat pijnlijke borsten, pijn onderin mn buik, niet echt misselijk maar een soort van opkruipend gevoel van ben ik nou misselijk of heb ik het zuur.
Tja, het kan natuurlijk ook zijn dat mn lichaam mij vreselijk in de maling neemt...
Ik heb mijzelf voorgenomen dat wanneer ik 1 februari nog niet ongi ben mn vriend en ik een test gaan doen. Dus nog even een paar (spannende) dagen!!

Groetjes,

Claudia

hoi allemaal,

ik vroeg me af hoe het met jullie gaat... allemaal in november gestopt met de pil. net als ik.
ik denk stiekem dat het deze keer raak is, voel me al een week moe, warmer, beetje misselijk, rommelende darmen, gespannen buik... maarja, mijn NOD is pas volgende week dinsdag...
en hoe is t met jullie?

groetjes,
suzanne

heej meiden...hoe gaat het met jullie???? al mensen zwanger of nog steeds allemaal volop aan het klussen?
ik heb voor het eerst ovulatietesten gebruikt en ik heb mn eisprong gisteren op de test gezien....dus we hopen dat we nu op de juiste tijd geklust hebben.

kan iemand mij vertellen of je een bevruchting kan voelen? en zo ja, hoe voelt dat?

(heb beetje zenuwachtig gevoel in mn buik en onderrug)
liefs E

Hoi lotgenoten.

Wat vervelend dat je (nog) niet ongi bent geworden! Je arts gaat er wel laconiek mee om! Hij had minstens een bloedonderzoek kunnen doen!
Ik hoop dat je een normale cyclus krijgt! Of dat je al "zwanger" bent!

Ik ben ook begin november 2007 gestopt met de pil na 15 jaar!
En heb onwijs last gehad van ontpillingsverschijnselen en dacht inderdaad dat ik al zwanger was!
Pas na 39 dagen werd ik Ongi! En had al 5 zwangerschapstesten gedaan!
Wat zijn die testen duur!
Heel frustrerend dat onzekere gevoel!
Nu zit ik op 28 dagen voordat ik ongi word!

Mijn vriend zit nu voor een aantal weken in het buitenland.
Pas geleden zocht ik hem op was ik net Ongi geworden! Helaas!

Alle toekomstige mama's,  heel veel succes en als jullie in verwachting zijn,
horen wij het graag!  

Terug
Bovenaan