begin november 2007 gestopt met de pil.....zijn er nog meer meiden die net gestopt zijn?

hoi hoi...zijn we weer!

maandje verder nu.
het is toch vreemd hoor..ben er de hele maand niet echt mee bezig geweest en nu zo een week voor de ongi...denk ik weer vanalles te voelen! ondertussen is echt iedereen in onze omgeving zwanger dus ja.
ik ben gestopt met roken net voor de kerst dus ik ben ook iets aangekomen ( als dat van het stoppen met roken is ;)   )
ik wil heel graag testen maar ik ga toch gewoon even afwachten tot zaterdag of zondag of ik overtijd ga of niet.
hoe gaat het met de rest hier? al zwanger? of allemaal nog flink aan het klussen? wij gaan gewoon vrolijk verder!

liefs xxx E

Hoi!

Ik ben ook begin november gestopt, maar dan met een spiraaltje ipv met de pil. Het was een koperspiraaltje, dus zou mijn cyclus zou gewoon "normaal" moeten zijn. Dat ontpillen lijkt me niets trouwens. Mijn lichaam deed vorige maand trouwens toch ook  raar; gespannen borsten, rommelige buik, misselijk. Toch was er niets aan de hand.Dat vind ik wel een beetje jammer, dat je lichaam je gewoon voor de gek houdt.

Ik denk dat ik 13 of 14 januari ongi moet worden. Dus ga ook (net als 25es25)  dit weekend testen, denk ik. Super trouwens dat je bent gestopt met roken!  Ik was de feestdagen weer een heel klein beetje begonnen, maar heb dat na 31 december ook maar niet meer gedaan.

Groetjes,

Es_ter

hoi allemaal
de tijd vliegt voorbij. ik ben niet zo heel veel met zwanger worden bezig.. vind ik eigenlijk wel prettig. heb ook net een nieuw bijbaantje.. dus als t komt is t fijn, maar ik heb ook nog geduld.. hoe is dat bij jullie?
iig succes
suzanne

Hoi meiden,

Ik ben in november gestopt met de pil. Ben net 30 en was al sinds mn 13e aan de pil...merk dat nu ik gestopt ben alweer 3 x super ongesteld ben geworden, verlies echt veel bloed maar ja hopelijk is dat juist een goed teken?
Ben nu dus pas 3 maandjes bezig en toch nu al super teleurgesteld dat t nog niet is gelukt...maar lees hier dat ik niet de enige ben .
Effe n paar vraagjes; wat is NOD en wat houdt ontpillen in?
Nou lekker dat ik hier mee kan lezen en dat ik niet de enige ben die hier een beetje in doorschiet

hoi setepenre

leuk dat je ook meekletst met ons!

NOD= Niet Ongesteld Dag.....dus dan ben je overtijd (misschien zelfs zwanger)
Ontpillen= de schadelijke stoffen die je in je lichaam hebt van de pil kwijtraken ( dit duurt o'n 3 maanden)

Nog even een update van ons: superzenuwachtig want de buikpijn...het is eigenlijk meer kramp...is er weer! zondag kunnen we pas testen dus het is nog even nagelbijten :D! we hopen dat het zover is deze keer maar goed we merken het vanzelf wel!

We keep in touch

Liefs 25e25

Hoi allemaal,

nou het is hier een spannend weekend geweest....had zaterdag ongi moeten worden maar ben het nu nog niet.(was vorige maand ook 2 weken overtijd)
ik heb heel het weekend op de bank gelegen met ongelooflijke buikpijn.zaterdagavond hebben we er een testje tegenaan  gegooid maar die was negatief.zondagochtend weer een test gedaan en die deed het niet!! en toen waren de testen op!!:)
ik heb gisteren een goed gesprek gehad met mn zwangere schoonzusje en ben tot de conclusie gekomen dat ik voortaan pas bij een week overtijd ga testen. ik maak mezelf toch zenuwachtiger dan nodig zou zijn dus ik wil proberen een beetje rustiger te worden hierin. ik word niet zwanger van zenuwachtig zijn dus ja...
we zullen wel zien hoe het gaat lopen deze maand....kan nog alle kanten op hoewel mijn gevoel zegt dat ik niet zwanger ben en gewoon heel erg ongi moet worden. hou jullie op de hoogte. iedereen succes met klussen!!
xxx E

Hallo,

Ik ben helemaal nieuw hier en wij zijn sinds begin november gestopt met de pil. Inmiddels ben ik al weer 2x ongi geweest. Sinds deze week voel ik mijzelf erg raar... constant rommelig gevoel in mn buik. Denk niet dat ik zwanger ben, 3 januari was mn eerste dag van mn ongi. Wat wel vreemd was dat ik maar 2 of 3 dagen ongi was en toen stopte het abrupt. Van de een op het andere moment weg ongi... raar maar waar.

Groetjes,

Claudia

hoi claudia...spannend he! ik ben zelf ook al weer 5 dagen overtijd....zondag nog een test gedaan maar die deed het niet...en nu wacht ik gewoon nog maar een paar dagen af voordat ik weer ga testen. het kost zoveel geld joh. ik voel me ook vreemd...buikpijn zere borsten en ik voel me dik! maar ja we zullen wel zien want deze verschijnselen had ik vorige maand ook.

liefs E

Terug
Bovenaan