begin september gestopt, wie kletst mee?

Hoi Yvon,

o, zo herkenbaar!! Ik baalde ook echt vanmorgen toen ik de test gedaan had. Je weet eigenlijk al dat het geen zin heeft maar het zit zo in je hoofd! Je maakt jezelf inderdaad helemaal gek. Ik ga nu ook proberen te wachten met testen tot zaterdag als ik tenminste niet ongesteld wordt.
Vind zelfs naar de wc gaan nu elke keer spannend; zou t er al zijn??

Eigenlijk ook wel erg ja; zijn pas net bezig! Maar misschien dat het de komende keren minder spannend is dan nu; de eerste keer. Hoop het maar want ik kom aan weinig andere dingen toe nu in mijn hoofd.

Ik duim voor iedereen!

Gr Theolien

Oktober

13.
14.
15.
16.
17.
18.
19.
20.
21
22
23 Yvon kon niet wachten
24. Theolien  (1e ronde 1e kindje) ank1 (zelfde verhaal)
25.
26.Yvonne(1e ronde 1e kindje)
27.
28.
29.
30.

goedemorgen .
ik ben er nog niet overeen dat mijn test negatief is.
moet je zo`n test met ochtendurine doen.of maakt dit niet uit.
ik baal wel.maar achteraf wist ik dat het nog niet kan zo snel.

yvon

Dag dames!!

Heb ergens gelezen dat je sommige thuistesten een aantal dagen voor je NOD kan gaan doen...Het ligt denk ik aan het merk van de test. Ik heb ze van sensitest besteld en heb gezien dat je die 4 dagen voor je verwachte NOD kan doen, maar dat het betrouwbaarder is om te wachten tot je NOD...
Ik zal mezelf zometeen op de NOD lijst zetten...

Groetjes,
Jana

Hallo allemaal,
Ik zou vandag ongesteld moeten worden. Maar er is nog niks, het is natuurlijk ook nog wel   vroeg op de dag.
Maar ik voel ook niks wat het aan zou kondigen.
Heb wel hele "drukke"darmen. Ze rommelen wat af.
Ik heb besloten om tot zondag te wachten met testen. Als ik dan nog niet ongesteld ben natuurlijk.
het testen voor je menstruatie is niks voor mij.
Dus wachten,wachten en nog meer wachten ...zucht!!!
Maar dames positief blijven, we zijn allemaal nog maar net begonnen. en uiteindelijk komt alles goed. zal ik dan maar zegen.
Succes allemaal
Groetjes

Hoi Ank!!

Hopen maar dat je niet ongesteld wordt! Ik zit nu net voor de vruchtbare dagen...het lijkt me spannend om je menstruatie af te wachten voor de eerste keer. Het zou raak kunnen zijn!

Groetjes,
Jana

Hallo,

ik ga nu ook wachten tot zaterdag, denk ik. Op zich heeft het me wel een gevoel van rust gegeven dat ik die test heb gedaan. Ik voel me niet zwanger en die test geeft me (al is hij te vroeg gedaan) toch een soort van bevestiging dat het inderdaad niet de eerste ronde raak is. Straks is m'n man ook weer terug van zakenreis; is ook leuker om dan pas weer te testen.
Allemaal veel suc6 met het wachten en klussen!

Gr Theolien

Terug
Bovenaan