begin september gestopt, wie kletst mee?

hoi meiden,

spannend.
Ik ga heb mijn nod vrijdag.staat verkeerd op de lijst.
je kan pas testen als je 1 dag overtijd bent.
ik doe dit dus zaterdag.
ja eigenlijk kan ik nu al niet meer wachten wil het gewoon weten.eigenlijk weet ik wel.
ik ga voor ronde 2.
maar toch hoop je het stiekem.
ik voel helemaal niks meer.jammer.
maar zegt niet altijd wat he.
voor de gene die morgen moeten succes.
gisteren is mijn vriendin bevallen.
dan begint het steeds meer te kriebelen.
vooral als je het kleine kereltje dan vast hebt.
maar mijn tijd komt wel.

gr yvon

je kan dus pas testen als je 1 dag over tijd bent? Dan wacht ik, denk ik, maar tot donderdag. En Yvon; ik sluit me bij jou aan: wij gaan ook door naar ronde 2! Voel ook helemaal niks meer. Maar goed we zijn dan ook pas net begonnen.

Suc6 allemaal; met 'klussen' of met wachten op het testen.

Gr Theolien

hallo was ik nog even.
ik zei vanmorgen dat ik nergens last van had.
neem ik even terug.
heb buikpijn.echt zo`n ongesteldheids buikpijn.
wou ik toch nog even kwijt.

gr yvon

Hallo allemaal,
Was ik weer.
Ik wil even kwijt dat ik nog nergens last van heb. aan gezien ik morgen ongesteld moet worden. En ik normaal nu wel al krampen en dergelijken zou hebben....
Ik weet zeker dat ik deze keer over de datum heen ga. Maar ja ben je dan zwanger...
Daar ga ik maar niet van uit. Het is pas ronde 1.
Nou iedereen heel veel succes met wachten en testen enzo.
Groetjes

quote: ank1 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('23-10-2007 13:43:22'));

Hallo allemaal,
Was ik weer.
Ik wil even kwijt dat ik nog nergens last van heb. aan gezien ik morgen ongesteld moet worden. En ik normaal nu wel al krampen en dergelijken zou hebben....
Ik weet zeker dat ik deze keer over de datum heen ga. Maar ja ben je dan zwanger...
Daar ga ik maar niet van uit. Het is pas ronde 1.
Nou iedereen heel veel succes met wachten en testen enzo.
Groetjes

O ja, heeft iemand van jullie nog meer last van sterk ruikende (stinkende) urine?
Ik wel, nu al een paar dagen.
Heb ik normaal geen last van.

Hoi Ank,

ik heb soms last van sterk ruikende urine. Maar dat had ik ook al wel eens toen ik nog de pil slikte.
Misschien... (tja we blijven poitief he!) komt het door een evt zwangerschap! Dat zou mooi zijn natuurlijk.
Ik weet verder eerlijk gezegd ook niet waar dat door zou kunnen  komen.

Ik heb vandaag; tegen beter weten in, toch al een test gedaan; negatief natuurlijk! Had ook niet anders verwacht. Nu zei mijn vriendin net dat je pas echt een goed resultaat hebt na de verwachte dag van ongesteldheid. Ik weet dit eigenlijk ook wel natuurlijk maar dacht ook; als het hormoon vandaag niet in mijn lichaam zit dan zit het er overmorgen ook niet in. Of kan dit wel? Wie weet dit?

Groetjes een twijfelachtige en onzekere Theolien
(hoe gek kun je jezelf maken...)

hoi hoi,hallo allemaal
Ik ben ook net gestopt met de pil. Mijn vriend en ik willen graag ons eerste kindje. Erg spannende tijd natuurlijk.
Ik las dat een aantal ook sinds kort gestopt waren. Tijdens de pil was ik altijd regelmatig ongesteld, nu ik gestopt ben had ik een cyclus van 23 dagen, ik heb sinds deze maand een ovlulatie test gekocht van clear blue en nog steeds geen streepje te zien, alleen het streepje van de referentie lijn. Ik hoop maar dat ik een eisprong heb want ik las dat sommigen maanden geen eisprong hadden nadat ze gestopt waren met de pil. Ik wens iedereen veel succes met het zwanger worden

hoi theolien,

ook ik kon niet wachten en ben een test gaan doen.
hij was negatief.ik zei als ronde 2.
ik doe zaterdag er nog een als ik niet ongesteld ben.
ik word gek van me zelf.je wilt het zo graag en dan lukt het niet.
moet je mij horen ben net bezig.
ronde 2 ga ik met een ovu test doen.

succes voor de rest.

ik ga zielig doen

Terug
Bovenaan