begin september gestopt, wie kletst mee?

hoi ,

ook ik ben in afwachting van ijn ongesteld.
ik heb sinds vandaag pijntjes in mijn onderbuik.
vast mijn menstruatie die door komt.
ik wens je sterkte.

en arcon net wat theolien zegt kijk op 9 maanden.com daar kun je een cyclus banner maken heb ik ook.pf predictor.

gr yvon

Hoi Ank en Yvon,

volgens mij moeten jullie ook (net als ik) deze week ongesteld worden. (we hopen natuurlijk alle drie van niet!!!!!!)
Hoe voelen jullie je?

Ik heb niet echt ergens last van. Voel soms wat steekjes in mijn buik maar dat is al sinds ik gestopt ben met de pil. Wel een wat dikkere buik maar dat heb ik meestal als ik ongesteld moet worden. Wanneer gaan jullie testen? Als HIJ niet doorbreekt natuurlijk!
Ik denk dat ik, als het niet doorzet, woe ga testen al. Maar ik verwacht er niks van eigenlijk.....

Ben benieuwd naar jullie!

Verder nog nieuwe ontwikkelingen bij iemand?

Gr Theolien

Groetjes Theolien

Hoi Theolien (en de rest),

Ik heb net mijn ongesteldheid erop zitten. Het was de tweede normale menstruatie na het stoppen met de pil...en ook nog regelmatig tot nu toe. De eerste keer na 26 dagen en nu na 27 dagen. Het wordt voor ons dus nu de eerste echte officiele ronde...over een paar dagen komen de vruchtbare  dagen als het goed is.... Vind het allemaal wel erg spannend...

Even een vraagje: Je zei dat je woe zou gaan testen als je ongesteldheid wegbleef..Is woensdag dan je NOD of is dat eerder.. Heb ergens op internet gelezen dat je ook een aantal voor je NOD kon gaan testen, hoewel dit minder betrouwbaar was.

Groetjes,
Jana

hoi theolien,

inderdaad ik moet volgens mijn cyclus banner 26 okt ongesteld worden.
ik test me die maandag denk ik.
als mijn redday er nog niet is.
op 9 maanden.com kun je banner maken en op je bureau blad zetten.zodat je vriend/man ook precies weet wanneer en hoe.ik heb nergens last van.in het begin wel wat steekjes en pijntjes.
maar nu niet meer.

ik las net bij wendy dat iedereen anders is.
ik hoor de meeste ook over bloedverlies.ik heb die 2 dagen na mijn redday gehad.
en sindsdien niet meer.bij een innestelling hoef je niet altijd bloed te verliesen.
de cyclus banner gaf aan 17 okt innestelling.ik moet zeggen dat ik hevige buikpijn en veel plassen op die dag heb gehad.
mijn vriend en ik klussen nog steeds lekker door.
omdat ik niks voelt denk ik dat mijn redday weer opzich laten wachten en niet zwanger ben.

succes meiden

He Theolien en de rest,
Dat klopt, ik moet als het goed is woensdag ongesteld worden.
Dus dat is nog even wachten......
Ik moet wel zeggen dat de ergste kwaaltjes nu over zijn. Ben nu alleen s`avonds en s`nachtes misselijk.Heb ook een opgezwollen buik,  dit heb ik normaal alleen de dagen rond mijn ongesteld. En heb het nu al een aantal weken.  en moet heeeeel veeeel naar de wc. Of komt dit door het koudere weer van de afgelopen dagen?????
Als ik voor zondag niet ongesteld ben. ga ik zondag testen.
hoop voor iedereen dat ie weg blijft, en dat we een  kunnen op zetten.

Groetjes ank

Hallo,

dat klinkt allemaal spannend hoor! Ben echt benieuwd. Heb volgens mij een fikse verkoudheid te pakken. Ben niet helemaal fit daardoor en dan denk je weer dat je van alles voelt...
Ik denk dat ik tot woensdag probeer te wachten met testen. Eerder kan natuurlijk ook alleen weet ik het dan toch niet zeker volgens mij.

Ik zal eens kijken of ik zo'n banner kan maken.

Gr Theolien

Spannend allemaal!!!
Ben erg benieuwd of we al 's mogen neerzetten!!!

Gister kon mijn vriend even een paar uurtjes naar huis komen, nu heb ik net ook even op predictor gekeken en volgens hen was toen mijn eisprong, maar de dag ervoor de meest vruchtbare dag!
Is er toch nog een miniscuul kansje, maar ik reken er maar niet op!
Nog een weekje of 2 en dan is ie weer helemaal thuis... Duurt lang

quote: Toos_ reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('16-10-2007 11:59:46'));

quote: ank1 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('15-10-2007 14:47:24'));

quote: desiderio75 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('13-10-2007 17:02:12'));

quote: Wendy-tristan reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('13-10-2007 15:21:19'));

quote: theolien reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('13-10-2007 14:30:45'));

De lijst der lijst; allemaal duimen voor een !!

Oktober

13.
14.
15.
16.
17.
18.
19.
20.
21.
22.
23.
24. Theolien   & Yvonne(1e ronde 1e kindje) ank1 (zelfde verhaal)
25.
26.
27.
28.
29.
30.

November

1.
2.
3.
4.
5. Lucia,32 jaar, 2e ronde, 1e kindje (uitgegaan van 28dagen)
6.
7.
8. Wendy (2e ronde, 2e kindje!)
9.
10.Roos, 30 jaar, 2e ronde, 1e kindje (28 dagen cyclus?)
11.
12.
13.
14.
15.
16.
17.
18.
19
20.
21.
22.
23.
24.
25.
26.
27.
28.
29.
30.

= ongesteld geworden
= zwanger!!

Zo even het schema bijgewerkt aangezien ik 2 keer ongesteld ben geweest deze maand en ik maar nu reken vanaf de laatste menstruatie...

Meiden de eerste smilies kunnen zeer binnenkort komen, spannend hoor ik duim voor iedereen!!!

Groetjes Roos

Terug
Bovenaan