hai allemaal,
jana balen zeg ik weet precies wat je bedoeld,... je weet eigenlijk wel of nou ja je voelt dat je niet zwanger bent maar als je goed nadenkt denk je maar ja waarom ook eigenlijk niet???? we weten niet hoe het voelt, misschien is het wel zover.... bang om te hopen...
heb dit ook al n keertje gehad een negatieve test is dan gewoon erg shit.... t zou zo mooi zijn he.... maar geduld t komt goed.....!!!!!
ben zelf alweer van mijn menstruatie af dus we kunnen er weer tegenaan, haha..
ben morgen jarig, gaan er een rustig dagje van maken, moet morgen hele dag naar college, ben bezig met een studie naast mijn werk en dan savonds met zn 2-tjes uiteten, vorig jaar 30 geworden en een enorm groot feest gehouden met een vriendin die ook 30 werd die week, 120 gasten, super fout feest gegeven, kroeg afgehuurd, iedereen "fout"verkleed als ik er weer aan terug denk t was super!!!!! dus nu maar rustig!!!
t weekend naar scheveningen met 10 vriendinnen, op stap, en zondag naar tarzan, iedereen heeft kids, behalve ik.... zo'n weekend word er niet over man of kinderen gepraat, maar toch komt t onderwerp hier wel op, haha maakt niet uit ik hoop dat ik volgend jaar ook over kinderen mee kan praten....
zo das weer een lang verhaal... Hoop dat we gauw weer iemand uit ons clubbie kunnen feliciteren, en tot die tijd: meiden succes en hou ons op de hoogte!!!!
komt er toevallig nog iemand uit de buurt van groningen? gewoon nieuwsgierig....
groetjes, ik ga even een wijntje inschenken, alvast eentje op mijn 31e!!!
Roos,
wendy hoe gaat t met je????