begin september gestopt, wie kletst mee?

Dag allemaal!!!

Zoals jullie misschien al gelezen hebben heb ik een cyclus van 26, 27 gehad na het stoppen met de pil. Zit nu op de 29e dag en ben nog niet ongesteld. Had wel het gevoel dat het eraan zat te komen omdat ik last van mijn rug had. Dit is nu over...en nog niet ongesteld. Wat zouden jullie doen?? Ik durf eigenlijk niet te testen....en te hopen...

Groetjes,
Jana

Heb toch maar getest..die onzekerheid is ook niet erg prettig. Negatief. Zoals ik ook wel dacht, maar je wil het zo graag he?? Nou dus maar wachten op mijn ongesteldheid en dan maar weer gaan proberen.

Gr. Jana

hai allemaal,

jana balen zeg ik weet precies wat je bedoeld,... je weet eigenlijk wel of nou ja je voelt dat je niet zwanger bent maar als je goed nadenkt denk je maar ja waarom ook eigenlijk niet???? we weten niet hoe het voelt, misschien is het wel zover.... bang om te hopen...
heb dit ook al n keertje gehad een negatieve test is dan gewoon erg shit.... t zou zo mooi zijn he.... maar geduld t komt goed.....!!!!!

ben zelf alweer van mijn menstruatie af dus we kunnen er weer tegenaan, haha..
ben morgen jarig, gaan er een rustig dagje van maken, moet morgen hele dag naar college, ben bezig met een studie naast mijn werk en dan savonds met zn 2-tjes uiteten, vorig jaar 30 geworden en een enorm groot feest gehouden met een vriendin die ook 30 werd die week, 120 gasten, super fout feest gegeven, kroeg afgehuurd, iedereen "fout"verkleed als ik er weer aan terug denk t was super!!!!! dus nu maar rustig!!!
t weekend naar scheveningen met 10 vriendinnen, op stap, en zondag naar tarzan, iedereen heeft kids, behalve ik.... zo'n weekend word er niet over man of kinderen gepraat, maar toch komt t onderwerp hier wel op, haha maakt niet uit ik hoop dat ik volgend jaar ook over kinderen mee kan praten....

zo das weer een lang verhaal... Hoop dat we gauw weer iemand uit ons   clubbie kunnen feliciteren, en tot die tijd: meiden succes en hou ons op de hoogte!!!!
komt er toevallig nog iemand uit de buurt van groningen? gewoon nieuwsgierig....

groetjes, ik ga even een wijntje inschenken, alvast eentje op mijn 31e!!!

Roos,
wendy hoe gaat t met je????

Oh ja minder honger nu ik gestopt ben met de pil????
Helaas ik niet... lust nog alles even graag en misschien wel meer... (maar dat komt ook omdat ik nu alweer 10 weken van het roken af ben...)
Maandag na het weekendje weg even aan de Sonja 5 kilo eraf..... kan nu nog dieeten, mag hopelijk over een tijdje niet meer!!!!

Roos

Hoe staan jullie tegenover: WE zijn zwanger???? Ik zelf hou daar niet zo van...
WE krijgen een kindje maar IK ben zwanger..... (hopelijk over een paar maandjes...)

Goeie morgen allemaal,

Aller eerst:Toos gefeliciteerd met je verjaardag. Maak er samen maar een fijne dag van.

Hier is weinig verandert, nog steeds snip verkouden. En een keel van schuurpapier.
Als ik volgende week zondag niet ongesteld ben. ga ik testen. Ik heb echt een heel apart gevoel hier over... Maar goed we wachten maar weer rustig af.

Succes allemaal,

Groetjes Ank1

goedemorgen,

Toos gefeliciteerd met je verjaardag , een fijne dag toegewenst,misschien volgend jaar vier je het met een kleine wie weet...

even terugkomen op jouw vraag, WE zijn zwanger vindt ik persoonlijk wel goed, zo probeert de vader van het kind zich erook in te betrekken in jouw zwangerschap.
het is wel zo dat jij de lasten van de zwangerschap draagt en hij niet.
Ik vindt het wel belangrijk dat een man toch mee probeert te leven met jou situatie als je zwanger bent.
Maar dit is mijn mening, ieder zijn eigen ding.

Groetjes hollly

Hoi Toos,
Ik ben het altijd helemaal met jou eens geweest, de vrouw is zwanger maar je verwacht samen een kindje. Maar nu wij  bezig zijn met zwanger proberen te worden merk ik dat ik daar nu anders in sta. Het is echt iets van ons samen. Het is me al  een paar keer ontglipt:"als we zwanger zijn...". Nooit gedacht, maar ik zeg het dus nu ook. Ach, iedereen zijn eigen keuze daarin toch?!
Groetjes en succes!!!
Irene

Hoi Meiden,

Ik was er ook weer even.
Ik zit deze week in vruchtbare week heb vrijdag 9-11 veel pijn in mijn onderbuik gehad.
10-11 ben ik begonnen met ovulatietesten.10-11 vaag streepje 11-11 ook vaag streepje  12-11 en`13-11 geen  14-11 vaag en  15-11 vaag.
ik snap er niks van.heb al dagen last van mijn onderbuik.
we klussen gewoon verder,
maar ik denk dat er weer geen eitje is deze maand.
baal wel.
weet niet wanneer de ongesteldheid komt wacht wel af.
in dec ga ik een zwangerschaps test doen als ik dan nog niet ongesteld ben.
ik had me voorgenomen niet te veel er mee bezig te zijn maar automatisch doe je dat toch.
ben niet misselijk wel zere tepels..onderbuik maar ja zeg niks.

binnen kort weer een verslag.

succes meiden.

Terug
Bovenaan