begin september gestopt, wie kletst mee?

Wie kan raad geven?

Dag allemaal!

Zoals je misschien in de NODlijst hebt gezien zou ik 13 nov. ongesteld moeten worden, niet dus...Ik heb toen maar een zwangerschapstest gedaan, die helaas negatief was. (ik had trouwens ook niet het gevoel dat ik zwanger zou zijn)
Tot nu toe heb ik een cyclus van 26 en 27 gehad en zit nu op de 31e dag...Ik voel geen ongesteldheidskwaaltjes op dit moment. Ik maak me een beetje zorgen...

Wat vinden jullie???

Veel liefs,
Jana

Heej Ank1

bedankt voor je reactie, en erg onregelmatig is het inderdaad ook niet, maar het is nu zo moeilijk uit te rekenen wanneer mn volgende ovulatie is. Dus maar goed kijken naar tekenen. Het is alleen zo dat ik tijdelijk in Utrecht woon ivm met een studie en mn vriend in Drenthe, dus heel vaak zie ik hem niet op dit moment. Das erg frustrerend en ik  probeer op de dagen rondom mn ovulatie thuis te zijn, maar dit lukt niet altijd!
Verder iedereen veel succes deze maand en  hopen op een mooi kerst/ oud en nieuw cadeau!

Liefs Linda  

Heej ik heb ook nog even mezelf in het lijstje gezet!

November

1.
2.
3.
4.
5. Lucia,32 jaar, 2e ronde, 1e kindje (uitgegaan van 28dagen)  Ongesteld op 14.11 na 37 dagen!
       Sylvia 4de ronde, eerste kindje:  Ongesteld geworden na 27 dagen.
6.
7.
8. Wendy (2e ronde, 2e kindje!)
9.
10.Roos, 30 jaar, 2e ronde, 1e kindje (28 dagen cyclus?)
11.
12.
13.Jana, 26 jaar, 1e ronde, 1e kindje
       Linda, 2e ronde, 1e kindje  (17/11 ongesteld, 5 dagen te laat)
14.
15.
16.
17.
18.
19
20.
21.
22.
23.ank1 26 jaar 2e ronde 1e kindtje
24.
25.
26.
27.
28.
29.
30.

December
1. Sylvia, 5de ronde, eerste kindje
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9. Roos, 30 jaar, 3e ronde, eerste kindje
10.
11.
12.
13.
14.
15.
16.
17.
18.
19.Linda, 3e ronde 1e kindje
20.
21.ank1 3e ronde 1e kindtje
22.
23.
24.
25.
26.
27.
28.
29.
30.
31.

Hallo Dames,

Lange tijd niet meer geschreven. Heb donderdagavond mijn test gedaan en ben ZWANGER! Dus ik ga naar een ander forum.

Iedereen heel veel succes en geluk!
Het was kort maar kracht.

Liefs Duoplex

Hoi dames,
Ik zit met een vraagje.

Zo als ik op de banner heb gezet zou ik de 23e ongesteld moeten worden. Nu heb ik vandag dus donker rood bloed.
Ik heb hier van verschillende meiden gehoord dat ze daar ook last van hadden. Maar dat het niet de ongestedheid was. En dat het maar een paar dagen  duurden. Wie kan mij vertellen wat dit is?  
Verder heb ik geen ongesteldheids kwaaltjes.
help!!!!!!

Hopelijk komt dit bericht  nu er op te staan. De site doet weer raar.

Groetjes Ank1  

Omdat ik er best mee zit nog een keer mijn laatste mailtje (hopelijk kan ik het plaatsen, want idd de site doet weer raar)

Wie kan raad geven?

Dag allemaal!

Zoals je misschien in de NODlijst hebt gezien zou ik 13 nov. ongesteld moeten worden, niet dus...Ik heb toen maar een zwangerschapstest gedaan, die helaas negatief was. (ik had trouwens ook niet het gevoel dat ik zwanger zou zijn)
Tot nu toe heb ik een cyclus van 26 en 27 gehad en zit nu op de 32e dag...Ik voel geen ongesteldheidskwaaltjes op dit moment. Ik maak me een beetje zorgen...

Wat vinden jullie???

Veel liefs,
Jana

Volgens mij is donker bloed nog oud bloed van je vorige menstruatie....

Hoi Allemaal,

Net als jullie heb ik ook veel problemen met het forum.
Spannend wat enkele van jullie meemaken !
Bloed verlies kan wijzen op een innesteling en er zijn dames die oud/bruin bloed verliezen en zwanger zijn.
Als je maar niet ongesteld wordt en een test negatief is laat dan anders even bloedonderzoek doen bij de huisarts.

Vraag: vandaag ben ik een wit slijmpropje verloren op dag 16. Normaal verlies ik dit 3 dagen voor mijn menstruatie.
Ik heb nu deze maand niet meer zoveel klachten na mijn piek als de afgelopen 4 keer. Ik zal nu wel zo ver ontpilt zijn, misschien daarom ook de verandering met dat propje.
Heeft iemand van jullie dat ook en weet iemand wat dat is ?

Liefs, Silvia

Hoi dit is mijn banner.1x 29 dagen 2x 32 dagen en 33 dagen als het goed is
Mijn cyclus schuift steeds een dag op.
hoe kan dit is dit wel goed.
we wachten af.

liefs yvon

Terug
Bovenaan