begin september gestopt, wie kletst mee?

Hallo iedereen,

Vandaag toch maar mijn tweede en tevens laatste testje gedaan. Had toch een gevoel dat het vandaag positief moest zijn omdat ik gisteren een duidelijk licht roze streepje had. En ja hoor de test was mega positief: de streep was zelfs donkerder dan de controlestreep. Ik heb dus vandaag op dag 13 mijn LH piek: .
Alleen nu zit ik mijn twijfels: deze maand klussen we een maand lang om de dag en dus niet extra rondom de LHpiek. Betekend dat vandaag geen klusdag is, terwijl op internet wordt geadviseerd om op de dag van de LHpiek te klussen: dat zit je net voor de eisprong en licht er een voorraadje klaar. Alleen ben ik ben dat als we weer gaan klussen vandaag het zaad dan minder is van kwaliteit. Men adviseerd om de dag voor een goede zaadkwaliteit.......
Help ! Wat zouden jullie doen ?
Van de ene kant heb ik zoiets van: iedere dag klussen heeft toch niet geholpen tot nu toe, maar van de andere kant....ik ben nu 5 maanden van de pil af en zal toch inmiddels wel ontpilt zijn......en stel dat het nu wel beter is........

Heb een heel raar gevoel deze maand....net alsof het nu wel gaat lukken.....
Maar dat zal ook wel zijn omdat ik het graag wil en omdat we nu een nieuwe taktiek gaan uitproberen en er op tijd bij zijn geweest en we gaan volhouden tot december: heb ik weer meer hoop......

Als we toch om de dag blijven klussen en ik niet zwanger raak, dan ga ik volgende maand toch weer even testen en dan ga ik wel extra klussen.....als het dan niet lukt, dan weet ik het ook niet meer:

Liefs een Silvia die het eventjes niet meer weet.

ps. Toos: hartelijk gefeliciteerd ! Hopelijk volgend jaar een mooi klein verjaardagswonder !!!

Over het WE zijn zwanger: ik gebruik het bewust wel. Vind het jammer als  vrouwen om me heen steeds zeggen: ik ben zwanger en ik krijg een kind; ik, ik ,ik, ik.
Tuurlijk is het wel zo wat de vrouw zwanger is en het kind moet krijgen, maar je maakt samen een kind en krijgt het ook samen: het is iets van je samen.
Vind het anders zo sneu voor mijn man als ik steeds  IK zeg, dan sluit ik hem voor mijn gevoel buiten en voor hun is het al anders: wij voelen alles, hun kunnen alleen maar toekijken. De vrouw gaat op zwangerschapgym en voor controle naar de VK: daar is een man niet altijd bij. De vrouw krijgt toch vaker aandacht als ze ergens komt met haar dikke buik en de man staat er bij en kijkt erna. Dan is het toch veel leuker voor hem als je hem duideljk erbij betrekt en het 9 maanden echt samen doet: samen zwanger zijn. Moet wel zeggen dat ik een super lieve man heb, die me echt zeer zeker weten  in de watten  zou leggen  als ik zwanger zou zijn en als ik pas ben bevallen dus vind ik het wel zo lief om samen zwanger te ziijn. Maar ja, voor iedere vrouw is dit anders en weet zeker dat dames die veel  IK gebruiken heus niet helemaal alleen zwanger zijn ( begrijp me niet verkeed ) maar het komt naar mij ( dus dat ligt aan mij ! ) soms een beetje egoistisch over. Dan denk ik wel eens en denk: en je man dan....? Net alsof die vrouw het helemaal alleen heeft gedaan en het iets van haar is: dan vind ik de man er echt buiten staan en kijkt die alleen maar sip toe. Das mijn persoonlijke ervaring en mening. Maar dat wil niet zeggen dat als jij veel IK zou gebruiken je je man niet erbij betrekt hoor !!! Begrijp me niet verkeerd !!!!

quote: yvon81 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('16-11-2007 10:45:36'));

Hoi Meiden,

Ik was er ook weer even.
Ik zit deze week in vruchtbare week heb vrijdag 9-11 veel pijn in mijn onderbuik gehad.
10-11 ben ik begonnen met ovulatietesten.10-11 vaag streepje 11-11 ook vaag streepje  12-11 en`13-11 geen  14-11 vaag en  15-11 vaag.
ik snap er niks van.heb al dagen last van mijn onderbuik.
we klussen gewoon verder,
maar ik denk dat er weer geen eitje is deze maand.
baal wel.
weet niet wanneer de ongesteldheid komt wacht wel af.
in dec ga ik een zwangerschaps test doen als ik dan nog niet ongesteld ben.
ik had me voorgenomen niet te veel er mee bezig te zijn maar automatisch doe je dat toch.
ben niet misselijk wel zere tepels..onderbuik maar ja zeg niks.

binnen kort weer een verslag.

succes meiden.

Hoi,
ik ben ook onregelmatig en vorige maand heb ik van dag 9 tot 20 getest.
Steeds een vage of geen streep en ik hade er zò de balen van dat ik gestopt ben.
Op dag 37 ongesteld, dus had op dag 22-23 mijn ei....juist de dagen dat ik baalde en we dus niet hebben gevreeen dus! Ondanks ik dacht vruchtbaar slijm gezien te hebben rond dag 19.

Laat je niet kisten en nog even doorgaan met testen.

lucia

Hallo allemaal,
ik ben Linda en heb 8 september mn laatste pil geslikt. Ik vond dit forum en het lijkt me erg leuk om mee te kletsen!! Ben op dit moment weer ongesteld na een cyclus van 35 dagen. De eerste keer was na 31 dagen, dus nog erg onregelmatig.
Op naar de volgende maand!! Kan niet snel genoeg gaan he?! Ben er toch veel meer mee bezig dan ik van te voren gedacht zou hebben, en daarom zijn deze forums echt super om met andere mensen te kletsen die in hetzelfde schuitje zitten!!
Greetz Linda

Hallo,

Linda welkom, gezellig dat je met ons mee kletst. Ik heb jou stukje ook gelezen. En volgens mij is jou cyclus niet zo onregelmatig. Ja er zit 4 dagen tussen. Maar als je dan leest van andere die er een week of langer tussen hebben zitten.
Ik heb dan ook wel heel makelijk praten. Bij gaat alles "te goed"zullen we maar zeggen.

Heb vandag weer last van mijn onder buik gehad.Een soort van kramp die blijft hangen....
Ik weet ook niet hoe ik dit anders kan omschrijven. Volgend weekend als het goed is mijn ongesteldheid. As deze er zondag niet is, ga ik testen.

Dames allemaal een kei fijn weekend.

Groetjes Ank1

Hoi Lucia,

Ja word er gek van.Dus ik moet even door blijven gaan.ik test om 12 uur smiddags altijd maar een eitje kan over de hele dag komen natuurlijk.
mijn vriend en ik klussen om de dag.
en dat blijven we doen.
ik baal wel.want ik heb die pijn 9-11 gehad hevig.ik snap er ook niks van.3 ronde geen ovulatietesten.ik heb er nog 2 dus.vraagje na de sex blijven jullie dan liggen met opgetrokken benen.of niet.
maar we geven niet op.
misschien moet ik er niet zo mee bezig zijn.
vorige week had ik korrelig slijm dik.en daarna draaderig.

ik hou julie op de hoogte.

gr yvon

ps theolien hoe gaat het met jou

Hoi Yvon,

met mij gaat het goed hoor; heb nu bijna mijn ongesteldheid achter de rug dus das wel erg prettig.
Daarna kunnen we weer aan de slag. Ik zou alleen echt niet weten waar we nu vanuit moeten gaan. Heb nu een cyclus van 48 dagen gehad. Ik denk dat we vanaf over een week ongeveer weer gaan proberen om de dag te  'klussen'.
En ik zal op predictor site en nog ene site eens uitrekenen wat zij zeggen over mijn eisprong.
Zijn er nog meer mensen die om de dag klussen erg veel vinden lijken? Wij zijn vaak bekaf als we in bed stappen en door de dag en avond heen allebei ontzettend druk met werk/ sport/ vrienden etc.
Vraag me af hoe jullie dat ervaren?

Verder is er in onze vriendengroep een ware babyboom aan de gang zo lijkt het. Een paar zwangere vriendinnen en het gesprek gaat alleen maar over baby's. Jullie moesten eens weten, denk ik dan wel eens. Gelukkig zijn er een paar vriendinnen die ik het heb verteld; dat vind ik toch wel erg fijn hoor. Voorla in de periode dat ik op mijn ongesteldheid zat et wachten kon ik bij hun mijn verhaal kwijt. Bij mijn man is dat toch anders; op de een of andere manier begrijpen vrouwen onder elkaar dat toch beter.... Leve de vriendinnen!!!

Wendy; hoe gaat het nu met jullie? Ik hoop dat je wel mee blijft kletsen bij ons!!!

Voor de rest weer veel suc6 met afwachten en 'klussen'.

Groetjes Theolien

Terug
Bovenaan