begin september gestopt, wie kletst mee?

Hoi,

Wij zijn in juli gestopt met de pil maar zitten pas in de 2e ronde met proberen. Voor die tijd rustig de tijd genomen om te ontpillen, ook al geloof ik niet dat dat nodig was...

ALs het goed is moet i vandaag, morgen of zaterdag ongesteld worden als ik een cyclus van 28 dagen aanhou... Dat was het voorheen altijd ongeveer. Dus spannend...
Heb wel last van mn borsten en misselijkheid, maar er heerst op het werk ook buikgriep dus wil er nog niet te veel van verwachten...

Leuk om te kletsen met meidden die ook allemaal nog niet zo lang aant klussen zijn. Merk dat ik wat gehaast wordt als ik iederen hoor praten over vruchtbaarheidstests enz... Daar wil ik nog wel ff mee wachten. Jullie?

Wanneer zijn jullie NOD's?

Groetjes

Dames,

Ik heb net zitten lezen onder een andere topping. En daar hadden ze het over innestelingsbloed. Ik dacht zelf altijd dat dit een keer een klein beetje was. Maar nu las ik dus dat het wel eens een paar dagen kan duren.
Mijn twijfel:
De vorige menstruatie was dus een week te vroeg. Het was helder van kleur en een paar klonten. Het duurde een dag of 4. Minder heftig dan mijn vorige ongesteldheid. Heb zelf het idee dat mijn tepels groter en donkerder zijn.
Zal ik dan toch maar morgen testen?????????
Of denken jullie dat dit gewoon een menstruatie was?????
Help, ik weet  echt niet meer wat ik moet denken.

Allemaal natuurlijk veel succes met alles  

Hoi Ank,

testen kan natuurlijk altijd! Dan blijf je er ook niet mee in je hoofd rond  lopen!
Ik zou het wel weten als ik jou was!
Weet je tenminste waar je aan toe bent! En waarom wachten tot morgen; kan vandaag dan ook al positief zijn......

Succes en laat je het even weten?

Gr Theolien

Dames ik heb een vraagje.
Ik ging net naar het toilet.
ik voelde iets nats in mijn slipje.sorry heel stom dit.
flink kloet slijm.
kon er een draad mee trekken.
leek net snot.
wat is dit kan iemand mij dit vertellen.

xxx yvon

Ha Yvon,

ik las net je topic over cervixslijm. Volgens mij is dat inderdaad vaak een teken van de vruchtbare periode.
Anders zou ik het ook niet weten.

Gr Theolien

hoi,
ik had ook allerlei "zwangerschapskwaaltjes". ik heb 2x een cyclus gehad van 21 dagen.
Begin van de week zat ik op dag 29 en nog niks. Dinsdag en woensdag, maar een klein beetje bloed verloren, misschien 1 maandverband in 2 dagen tijd!. Normaal duurt mijn ongesteldheid 4 dagen. Dus ik dacht ook aan een innestelingsbloeding. Heb donderdag een test gedaan, maar deze was negatief. Dus toch menstruatie geweest denk ik. Ik voel geen zwangerschapskwaaltjes meer, alleen nog een beetje opgeblazen gevoel.

Gr

Vandaag dag 29 van mijn cyclus, normaal is het 28 dagen, maar ik hou maar tussen de 28 en 32 dagen aan ivm de miskraam van vorige maand.
Ik moet zeggen dat ik wel heel erg in spanning zit nu ik op dag 29 zit en er nog niets van ongesteldheid te merken is!
Denk dat ik maandag of dinsdag maar ga testen als er dan nog niets is!

Vraagje trouwens, hebben jullie enig idee hoe dat zit met de hcg waarden na een vroege miskraam, hoe lang erna test je positief? Niet dat ik straks positief test terwijl er niets is ofzo, dat lijkt me echt  een nachtmerrie  namelijk!

hoi wendy,

wat spannend meid!! ik had dat ook nl, ik had een MK hehad en telde meteen de maand erna aan...ik dacht zal wel niet zijn vast nog de hcg van de Mk, maar niet dus!!! je bent nl vruchtbaarder na een Mk dus wie weet!!!! je hebt echt kans dat het nu weer raak is hoor!! spannendddddddd ga lekker testen en hopelijk heb je goed nieuws!!!

succes hoor

liefs sweety

Terug
Bovenaan