begin september gestopt, wie kletst mee?

Hallo vriendinnetjes

Ik mis jullie wel en de verhalen.
Ik ga gewoon weer lekker kletsen met jullie.
want ik ben er toch wel mee bezig of ik nou niet op het forum zit of wel het zit in mijn hoofd.
Ik weet niet hoe ik mijn cyclus moet uitrekenen.
mijn cyclus is 31 dagen 27-11 ongesteld geworden (geweest)
kan iemand mij vertellen wanneer ik vruchtbaar ben.

Vrouw21 ik las je berichtje.
je bent vast nog niet zwanger.je moet eerst ontpillen.
en dat kan wel even duren.
lees onze verhalen.
ik ga nu de 3e maand in.
sommige zijn al 6 maanden bezig.

vriendinnetjes dikke

Hoi Yvon,

leuk dat je toch mee blijft kletsen!!
Je kunt je cyclus uitrekenen op www.predictor.nl.
Ook  kun je dit doen op www.9maanden.com.
En zo zullen er nog wel wat sites zijn. (maar die weet ik zo niet)

Je voert dan in wanneer de eerste dag van je laatste menstruatie was en de duur van je cyclus. Dan berekend hij de vruchtbare periode en evt volgende NOD (dag dat je weer ongesteld zou moeten worden).

Ze gaan daarbij wel uit van een regelmatige cyclus. En dan is het nog maar de vraag natuurlijk of jouw lichaam zo werkt; misschien heb je later of vroeger je eisprong... Dat is het meest balen van alles; ieder lichaam is anders en werkt anders.
Maar het is wel een beetje een richtlijn.

Als ik een cyclus van 28 dagen nu zou hebben (vorige was 48 dagen) dan moet ik 11 december ongesteld worden. Maar ik verwacht er eerlijk gezegd weinig van. Ik heb het gevoel dat het bij mij even duurt voor de pil mijn lichaam uit is. Als ik uit ga van een cyclus van 48 dagen (hoop het natuurlijk niet!) dan moet ik pas eind december ongesteld worden; dus ik wacht maar rustig af zonder veel te hopen.

Suc6 voor iedereen,

Groetjes Theolien

Yvon,

ben ik weer even. Ik lees nu pas goed terug en zie dat je al bekend bent met die sites.
Ik kan je dan verder helaas geen tips geven.
Ik heb zelf namelijk ook geen idee wanneer precies mijn vruchtbare periode is; wij vrijen nu (proberen we althans) om de dag en we zien wel tot wanneer. (wachten ongesteldheid af)

Suc6!!
 Theolien

Hai allemaal,

Yvon ik snap meteen dat je toch weer mee kletst! Ik heb ook al meerdere keren het idee gehad om te stoppen met lezen en reageren op het forum,,, maar t is verslavend en fijn om erover te praten en lezen, en ik ben er toch wel mee bezig elke dag ongeacht het forum! En ach ik ben het forum begonnen kan er nu natuurlijk niet zo ineens mee stoppen, haha!!

Ik snap ook ven niets meer van mijn lichaam, heb zo'n raar gevoel al bijna 2 weken... dacht tot vanmorgen dat het raak was... opgezwollen borsten, pijnlijk, lijken wel een cup groter, best leuk met mijn normale cupje B! erg moe kan continue wel slapen...
Heb gisteren via matcare een zwangerschapstest gekocht de ULTRA die je 6 dagen voor je menstruatie kunt doen... Vanmorgen al gekregen, fijn die snelle levering! en dus gedaan, NEGATIEF.... ik moet zondag ongesteld worden als mijn cyclus weer 28 dagen is, was die afgelopen 2 keer.... Een klein beetje hoop blijf ik wel hebben nog steeds wie weet toch te vroeg getest en het is echt zondag afwachten dat weet ik wat kan dat dat lang duren he... Heb nog niet eerder zo sterk het gevoel gehad dat het raak is bij ons... We hebben regelmatig gevreeen, niet echt om de dag gewoon op een fijne manier wanneer we zin hadden!!!

Meiden ik hou jullie op de hoogte,

Liefs Roos

Hey Meiden,

Heb helaas geen goed nieuws. Ik ben vanmiddag ongesteld geworden:      
We waren gisteren al enorm teleurgesteld en verdrietig . Ik heb de hele dag  en me zwaar shit gevoeld. Ik snap er niks van: ik had heel vroeg al een positieve ovulatietest maar laat ongesteld geworden.
Op naar ronde 6. Ik weet het is niet het einde van de wereld, maar ik wordt er wel steeds deprimender, verdrietiger en banger van.
Vrijdag ga ik naar de huisarts: ik wil haar laten kijken naar mijn temperatuurlijsten. Ik hoop dat ze me verder kan helpen.
Ik heb deze keer wel enorm veel last van mijn menstruatie: heel erg buikpijn & mega rugpijn. Vanmiddag moest ik bijna overgeven !
Uitgaande van mijn laatste cyclus zou ik 3 januari ongesteld moeten worden. We hebben ons voorgenomen dat we komende maand wel voldoende zullen gaan klussen maar niet meer zo geforceerd en dat ik komende keer niet blijf afwachten maar gewoon een test doe de dag voordat ik ongesteld moet worden. Dan weten we waar we aan toe zijn en dan is de spanning niet zo groot evenals de teleurstelling. Van dat wachten en die onzekerheid wordt je gewoon helemaal gek.

Op naar de kerst: klussen onder de boom .

Liefs, Silvia

Hoi Meiden,

Toos ik hoop voor je.
En silvia shit he.Ik ken het gevoel.
Ben net van   de ongesteldheid af.kan deze week niet klussen mijn vriend is er niet.maar ja in mijn vruchtbare week wel.en dat zal volgende week zijn volgens 9 maanden en predictor.
Ik laat me pendelen.een collega van mij doet aan spirituele dingen.
En ook aan pendelen ik krijg een behandeling van 1 uur.ze gaat me geest vrij maken ofzoiets.
kijken of ik uberhaupt wel zwanger kan worden.etc.
ben erg benieuwd wel leuk.
Ik laat het jullie weten.

Hai meiden,

Silvia wat shit zeg dat je ongesteld bent geworden, baal met je mee....

Yvon, wat spannend zeg dat pendelen, laat je ons weten hoe het is afgelopen?? Ben zelf niet zo spiritueel ingesteld, tenminste dat dacht ik... baal nu dat ik gisteren hier gepost heb met het voorgevoel dat ik zwanger was omdat mijn borsten zo groot en pijnlijk waren, werd ik vanochtend wakker.... niets meer aan de hand, toch goden verzoeken???

Ach nee tis de natuur die het wil of niet...toch??

Op dit moment loopt Sinterklaas voor mijn huis, haha ik weet wel een kadootje voor ons...

Meiden veel plezier met pakjesavond ik ga zelf werken vanavond!

Nog 5 dagen voor mijn NOD, balen krijg ook alweer pukkeltjes in mijn gezicht heb ik altijd als ik ongesteld moet worden... shit shit shit!

Allemaal succes en ach klussen onder de boom is weer es wat anders, haha!!!

Liefs Roos

Hallo allemaal,

Het is even geleden dat jullie iets van me hebben gehoord. Maar het loopt allemaal even niet zo lekker.

Moet als het goed is van het weekend ongeseld worden. En die zal denk ik ook wel komen. Heb zo`n voorgevoel!!!

Meiden houdt de goede moet erin, dat is denk ik een van de belangrijkste dingen.
Dan probeer ik dat ook te doen.
Het kan zijn dat ik niet meteen reageer. Maar ik probeer dit wel. En anders lees ik het wel.

Oja, nog wel een vraagje,
Wij willen volgend weekend naar de sauna gaan. Stel dat ik niet ongesteld wordt en postief test (stel je voor!!!) zouden jullie dan toch gaan.

Fijne pakjes avond allemaal,
Groetjes Ank

Terug
Bovenaan