begin september gestopt, wie kletst mee?

Hallo meiden,

bah bah bah ben ongesteld geworden net.... 5 dagen te vroeg....
Voel me enorm rottig... had echt het gevoel dat het raak was....
Ben nu op mijn werk en zelfs een collegaatje vroeg net of er wat met me was, ik was zo stil....

Nou ja op naar de volgende ronde dan maar...

liefs Roos,

Enne over de suana, ben zelf in november met 2 zwangere vriendinnen in de sauna geweest als je de sauna gewend bent kan het voor het kindje geen kwaad!

Hoi.

Toos wat balen zeg.

Ik heb een maansteen gekocht.
deze steen moet je bij   je dragen als je zwanger wilt worden.
is tegen de pms en vruchtbaarheid.
Ben benieuwd of het helpt.
mijn collega die ook bij mij een pendel sessie gaat doen zei dat dit goed was.
kan geen kwaad dus laat ik het eens proberen.
hoor mij eens wanhopig zijn ben net bezig hihi.
meiden we houden de moed erin he.

ik ga nu naar bedje toe.
truste.

liefs yvon

Hoi,

Ik had nog een vraagje.
Was een beetje op het internet aan het kijken.
Ik las dat als een vrouw geen orgasme krijgt ook niet zwanger kan raken.
Daar schrok ik van want ik heb niet altijd een orgasme.
o dit is echt zo persoonlijk

weet hier iemand wat van af.

gr Yvon

Ben toch maar weer even mee komen lezen!

Natuurlijk kun je wel zwanger worden als je geen orgasme hebt gehad!
Het schijnt wel zo te zijn dat de kans groter is als je wel een orgasme hebt gehad!

Groetjes Wendy

Ik zit trouwens op dag 27 van de cyclus en er zijn nog geen verschijnselen van ongesteldheid... Wel weer misselijk, net als vorige keer... Maar ja ik ga maar niet hopen nu!
Zou nu wel heel erg dubbel zijn als het wel weer raak zou zijn

Hallo allemaal,

Ik ben nieuw hier. Leuk forum!
Ik ben half september gestopt met de pil. Tot nu toe nog niet bezig geweest met zwanger worden. Na mijn pilstop 2x ongesteld geworden na 21 dagen. Nu pas ongesteld geworden na 30 dg, en maar 2 dagen lang, normaal 4 dagen. Vandaag test gedaan en was negatief.
Mijn vriend is nu warm gelopen voor een baby, nu we dachten dat ik zwanger was.
Dus we gaan het dan nu ook 'echt' proberen.
Ik ben 31 jaar en mijn vriend bijna 29.

Over ruim een week gaan we op vakantie naar het caribisch gebied, dus mooie omgeving om te 'klussen'

Succes allemaal, groetjes

hoi,
nog even een vraagje. Ik ben begonnen met het slikken van foliumzuur toen ik dacht dat ik mis zwanger zou kunnen zijn. Ik heb sinds die tijd last van opgeblazen gevoel en last van mijn darmen (diaree). Hebben meer mensen hier ervaring mee?
Misschien is het ook wel gewoon een buikgriepje....

gr

hoi meiden,

hier iemand die net is begonnen voor een 2de wondertje te gaan!! maar ik heb geen idee wanneer mijn NOD is aangezien ik na mijn bevalling van mijn zoontje 8 mnd geleden, nog steeds niet ongi ben geweest....ik heb nl 7,5 mnd borstvoeding gegeven dus...ik weet wel dat je gewoon zwanger kan owrden ookal ben je nog niet ongi geweest dus we wachten maar af he.

en jazeker is de kans groter als je een orgasme hebt op een eventuele zwangerschap, maar ook zonder orgasme kun je gewoon zwanger worden hoor!!

succes allemaal,

liefs sweety

Terug
Bovenaan