begin september gestopt, wie kletst mee?

Goede morgen allemaal,

Iedereen bedankt voor de kei leuke reactie.
Ik had gister de test alleen gedaan. Omdat ik er eigenlijk van  uit ging dat het toch niet zo was. Voor mijn vriend  wilde  ik eigenlijk baby sokjes kopen. Maar de winkel was dicht (ja maandag he!!!). Maar  ik heb toch nog iets anders gevonden. En klein spiegeltje met een gedichtje over zwanger zijn. Hij maakte die gisteravond open en was  ook niet meer te houden, zo blij.
We hebben het gister ook al tegen onze ouders verteld. En die waren natuurlijk ook kei blij, en werd hier en daar een traantje weg gepinkt. Echt zo super leuk. Dit omdat mocht het mis gaan, we toch bij iemand terecht kunnen.

Dames allemaal kei veel succes, en ik blijf jullie volgen. En hou jullie op de hoogte.

Groetjes Ankie

Gefeliciteerd Ank!!! Helemaal super!!!
Wanneer ben je ongeveer uitgerekend?

Hier is de ongesteldheid heel erg laat gekomen... Deze maand klussen we niet om de dag en proberen rond de eisprong niet echt te klussen want als ik nu zwanger zou worden zou ik op de verjaardag van mijn zoontje zijn uitgerekend en dat lijkt ons niet zo leuk voor hem! Mocht ik evengoed zwanger worden dan is dat ook goed, maar dan hoop ik wel dat het wat vroeger of later komt!

hoi wendy-tristan,

wat balen dat je toch nog ongi bent geworden!! was al benieuwd naar je hoe het met je ging!! je lichaam kan je goed voor de gek houden he1!! hopelijk is het de volgende ronde raak voor jullie!! veel succes hoor!!

en voor de andere dames, veel succes met klussen of afwachten!!
ikzelf ben nu op dag 7!! ga nu ovutesten gebruiken om mijn ei te checken!! daarna weet ik tenminste wanneer mijn NOD is...blijft toch weer spennend he ookal is dit pas ronde 1!!

allemaal succes gewenst!! duimerdeduimduim!!

knuffel sweety

hoi sweety,

Volgens de verloskundige ben ik begin augustus uitgeteld. Maar dat geloof ik niet echt. Ik denk dat ik al langer zwanger ben dan 4 weken en 3 dagen. Het is maar een gevoel hoor. 15 januari weten we hopelijk meer. Dan hebben we de intake bij de verloskundige.

Balen zeg dat je toch nog ongesteld bent geworden.Ik snap dat jullie het  deze  maand wat rustig aan doen. Zou iderdaad vervelend zijn als jullie tweede op de verjaardag van jullie eerste zou komen. Maar geef de moed niet op he!!! Goed werk heeft tijd nodig!!

meid succes ermee.
Ik houd jullie op de hoogte.
Bij deze iedereen alvast hele fijne feestdagen. En misschien is de kerst engel jullie allemaal wel goed gezind. Daar gaan we maar van uit.

Groetjes
Ank1

ha meiden,

even een vraagje; ik had het idee dat ik de afgelopen week mijn eisprong had; veel pijn en steken in mijn buik. Had ook wat meer slijm . De pijn is nu wel zo'n beetje weg maar dat slijm blijft aanwezig. Weet iemand precies hoe dat ook al weer zit met slijm en de eisprong?

Ik zit nu op dag 37 van mijn cyclus. (vorige was ook lang)

Gr Theolien

ps; fijne feestdagen en een gelukkig (en vruchtbaar) 2008!!!
(wij gaan er misschien lekker nog paar daagjes tussen uit samen....)

Hoi Toos,
Hoe gaat het met je? Is al weer even geleden dat je hier iets schreef.
Was benieuwd naar je.

Alles oke met de andere meiden?

Hier nog in afwachting van komende menstruatie. (rond oud en nieuw) Zijn we misschien even er tussen uit.... Moeten nog even bekijken wat we doen.

Groetjes Theolien

hey
ik ben nieuw hier zag dit en dacht reageer ook ff ik ben eind aug. gestopt met de pil
2x normaal ongesteld geweest en nu 3 weken over tijd ma niet zwanger (heb inmiddels al testen gedaan)zelfs bij de dokter wat kan dit dan  zijn???
groetjes petra

Hoi wil graag mijn ei even kwijt.
Mijn nod was eigenlijk 28 dec. stilletjes hoopte ik dat het deze keer raak was.
maar al een paar dagen last van ongesteldheidskwaaltjes en ja hoor vandaag kwam het eindelijk door.
ik baal.Ik voel mijn eisprong ook niet dus had eigenlijk al niet zo moeten hopen en wist het eigenlijk ook wel.
ik vraag me af of ik wel zwanger kan raken.
begin er erg te twijfelen.
klinkt deprie nu maar ben het ook echt wel.
iedereen om ij heen raakt zwanger en ik.ik ben altijd al anders geweest dan anderen.
op naar ronde 4.

liefs yvon
fijne feestdagen

Terug
Bovenaan