begin september gestopt, wie kletst mee?

Hoi Yvon,

balen voor je dat je ongesteld bent geworden!
Dat je je eisprong niet voelt hoeft natuurlijk niet te betekenen dat je hem niet hebt.
Ik snap dat het moeilijk is om positief te blijven denken; je wil het zo graag en in je omgeving worden mensen zwanger. Is bij mij ook het geval. Maar als ik dan even op wat andere topics lees en daar verhalen lees van mensen die steeds een miskraam krijgen of al jaren bezig zijn dan maak ik me toch weer wat minder druk. Het is nu eenmaal niet voor iedereen weggelegd om snel zwanger te worden. En 'wij' (september gestopt) zijn nog maar net begonnen joh: onze tijd komt nog wel!!!!!
Ik zit nu te wachten op mijn ongesteldheid; rond oud en nieuw moet ie komen; ben benieuwd. Voel af en toe soort van steekjes in m'n borsten. Verder wat witverlies zo nu en dan. Weet het ook niet hoor. Erg vaag zo'n vrouwenlichaam; al is het van jezelf!

Yvon; Kop op meid!
Ga lekker genieten de komende dagen en vertrouw erop dat 2008 jullie jaar wordt! (en natuurlijk dat van ons allemaal!!!!)

Gr Theolien

Theolien wat lief van je.
je hebt ook gelijk moet me niet aanstellen.
sommige zijn al veel langer bezig.
ik ga nu pas mijn 4e maand in.
deze x is mijn cyclus 28 dagen snap er echt niks van.
dat hou in dat 6 jan. mijn vruchtbare week al weer begint.
op mijn verjaardag 8 jan lekker klussen.
Ik denk dat je zwanger bent theolien steekjes in je borsten .
ik had dat in mijn tepels.
maar toen ik mijn ongesteldheidspijntjes weer kreeg wist ik hoelaat het was.
jij hebt hele lange cyclussen he.maar ja zegt ook niks.
ben je al misselijk en jij voelt je eitje wel las ik.
komt wel goed met ons.

ik ga zowiezo genieten lekker eten schijt aan het zwanger worden even.
ik ben er ook te veel mee bezig.

liefs yvon
jij ook fijne dagen hou je me op de hoogte.
xxxx

Hoi Yvon,

ik denk niet dat ik zwanger ben hoor. Alleen die steekjes had ik nog nooit gehad. Ik heb ze ook niet continu.
Ach we wachten maar netjes af! (heb al wel weer stiekem een testje gedaan hoor; hihi; kan het niet laten.)
Ik kan over een paar daagjes echt testen dus ik houd jullie op de hoogte.

Heb je toevallig mijn vraag gelezen van ene paar dagen geleden? Over dat slijm. Misschien heb je een antwoord voor me?

Heel veel liefs Theolien

ik heb deze maand ook meer slijm dan normaal gehad zelfs een flink kloet kwam eruit.
sorry voor details.
maar ik hou het wel bij van de ene keer is het nog of ik in me broek plast zo dun
dan dun en plakkerig
en korrelig zo hou ik het een beetje bij.
zou kunnen dat jij echt je eisprong heb gehad.
was het draderig dan zit je in je vruchtbare tijd .
mijn vriend vind dat stom maar zo kan ik een beetje zien of ik vruchtbaar ben of niet.
testen mee je dat hihi.
nee mag ik niet van mijn vriend hij wil het samen doen dan maar ja tot heden ben ik steeds voor mijn nod ongesteld hihi.

ben benieuwd.anders gaan we gewoon weer verder he meid.

liefs yvon

Hallo allemaal,

Ik kom even kijken hoe het hier gaat.
Zitten er al dames in spanning of de menstruatie door komt???
Ik hoop dat jullie ook niet lang meer hoeven te wachten.

Hier gaat het allemaal z`n gangetje. Heb verschrikkelijk veel last van mijn borsten. Als je er maar naar kijkt, dan doen ze al zeer. Was wel leuk met de kerst dagen. Ik had mijn nichtje van net 1 op schoot. En die ging heel fijn iedere keer van voor naar achter wippen. Recht tegen mijn borsten aan. Niet echt prettig, maar voor een goed doel.
Ik ben gelukkig niet misselijk. Dat schilt al weer een hele boel.

Dames ik wens jullie allemaal een vruchtbaar en kei goed 2008!!!!
Dat dit ook jullie jaar mag worden.

Groetjes Ank1

Hai Ank,

(even snel vanaf het werk)

Wat leuk dat je even bij ons kwam kletsen! Fijn dat het goed met je gaat. Zal wel een hele bijzondere kerst voor jullie zijn geweest....

Het is hier de laatste dagen erg rustig bij de dames van dit onderwerp; er wordt erg weinig gekletst. Zullen de feestdagen wel mee te maken hebben denk ik.

Met mij gaat het goed. Ben vandaag alleen wel ongesteld geworden, helaas.
Maar goed; onze tijd komt ook nog wel; 2008 wordt een vruchtbaar jaar voor ons allemaal (hoop ik!).

Iedereen een fijne en knallende jaarswisseling!!!! (ik klets ws even niet mee; gaan paar daagjes weg samen met familie en weet niet of ik daar internet heb)

Succes allemaal,

Groetjes Theolien

Ank: geniet van de komende maanden en laat je snel weer iets horen?!

Terug
Bovenaan