begin september gestopt, wie kletst mee?

Dag dames,

Ik zou me graag bij jjullie topic willen aansluiten. Ik ben begin oktober gestopt met de pil. Ik ben 28 jaar. Mijn vriend en ik zijn nu 7,5 jaar samen. Ik wilde al erg lang kinderen maar mijn vriend twijfelde nog of hij er wel aan toe is. Al snel kwam er een babybopom bij vrienden en kwamen de gevoelens bij mijn vriend ook los.
Dus zijn we gestopt. Als je stopt heb je toch de hoop dat het 1x raak is. Helaas. Ik ben 1x gewoon ongesteld geowrden na 28 dagen en daarna na 32 dagen op 6 december ben ik continu ongesteld. Ik hoop dat het stopt en ik weer een cyclus krijg waardoor ik weet wanneer mijn NOD is.
Ik vond het zo prettig om jullie ervaringen te lezen en ook zo geruststellend. Ik ben niet gek ik ben niet geobserdeerd. Ik wil alleen zo graag en baal nu dat ik al 3 weken ong ben. Steeds meer mesnen om me heen raken zwanger en ik wacht.
Dus ik zou het fijn vinden om mee te blijven lezen en mijn ervaringen oko met jullie te delen.

Hoi Meiden,

Ben ik weer even.
Theolien het is niet leuk om ongesteld te worden ik ken het.
Ik ben 24 dec ongesteld geworden een cyclus van 28 dagen.
maar op naar ronde 4 en we gaan gewoon vrolijk verder heb ik me voor genomen.
ik heb wel moeite met de topics ik ben zwanger.
dus kijk liever ook niet daarna.

ik ben even je naam kwijt dat nieuwe meisje.
Wij zitten allemaal met het zelfde probleem ik heb onregelmatig cyclus.
32 31 28 en de eerst nadat ik met de pil stopte was 29 ik ga nu naar ronde 4.
we wachten wel weer af.
ik ben zo erg ongesteld deze week precies met kerst.ik kon niet lopen want ik liep letterlijk leeg.ze zeggen een eierdopje maar dit was een cola fles.
beetje overdreven maar wel erg.
heb er veel last met vlagen misselijk.hoofdpijn buikpijn je kent het wel.
6 jan in mijn vruchtbare week en dan gaan we er weer tegen aan.

succes meiden.

gezond gelukkig en een vruchtbaar 2008

xxx yvon

Goeiemorgen meiden...

Tis alweer even een paar weekjes geleden dat ik op het forum heb gekeken, wilde even er niet zoveel mee bezig zijn, en moet zeggen dat me dat wel bevalt!
Kortom ik was even benieuwd of er al meiden zwanger waren, en ja hoor Ank, super joh gefeliciteerd!!!!!!

Bij ons niets aan de hand we gaan gewoon rustig door met klussen ook in 2008, en we zien wel wanneer het raak bij ons mag zijn!

Ik wil iedereen een heel gelukkig en liefdevol 2008 wensen!!!! Met heel veel leuke nieuwtjes!!!!

Ik blijf nu even van het forum weg, beviel me wel even om er niet zo mee bezig te zijn,  succes ermee!!!!

Liefs Roos

Hallo dames,

ik ben nieuwsgierig naar hoe het met jullie allemaal gaat? Hier even druk met andere zaken dus dat leid een beetje af gelukkig.
Lekker weg geweest met oud en nieuw! Heerlijk bij het haardvuur chillen met manlief en familie.
Hopelijk hebben jullie ook een leuke jaarwisseling gehad?
Hier geen nieuws; net ongesteld geweest. Heb het idee dat ik zo rond deze tijd al mijn eisprong heb. (dag 8 ongeveer van de cyclus)
Op een andere topic las ik daar wat over van anderen; kan volgens mij dus best. Ik probeer deze maand er wat minder mee bezig te zijn; bevalt goed! Lekker alleen seks als we zin hebben...

Groetjes Theolien

hoi lieve meiden,

weer eens een berichtje van mij.
nog geen nieuws.
ik voelde vanaf woensdag iets vreemds in mijn buik rechts onderin.
kon het niet echt verklaren.
maandag op mijn werk viel ik bijna flauw.
werd naar huis gestuurd en ben de volgende dag naar HA geweest.
hij heeft me onderzocht en ja een inwendig onderzoekje gedaan.
was niet eng maar deed wel beetje pijn.
hij voelde aan mijn baar moeder en rechts de eierstok.
hij kon niks raar voelen hoefde me geen zorgen te maken.
en gewoon doorgaan met proberen.
hij kon ook niet voelen of ik zwanger was.
maar wachten gewoon weer af.

liefs yvon

Ha Yvon,

balen dat je nu niet weet wat het is. Maar wel fijn dat het niks ernstigs is. Misschien ben je toch wel zwanger?? Hoelang moet je nog geduld hebben tot je menstruatie?
Ik zit pas aan begin van m'n cyclus weer dus weinig spannends te melden.
Ga weer aan het werk hier!

Gr Theolien

hoi meid,

ik moet nog 2 weken maar denk dat het weer niet raak is.
we klussen elke dag 2 dagen niet gedaan moe geen zin.
en de dokter zei dat het eventueel een eisprong kon zijn geweest.
ben benieuwd.
hij stak zo 2 vingers in mij.mijn vriend kijken.op mijn verjaardag nog wel hihi.

oja stomme vraag voor de dames wie heeft hyves wil graag contact blijven houden.

yvon

He dames,

Daar ben ik weer even.
Heb net even bij gelezen, Dat is allemaal mooi balen van jullie allemaal.   Maar houdt de moed erin he!!!

Ik kan niet echt zeggen dat ik het gevoel heb dat ik zwanger ben. Af en toe misselijk en een vol gevoel, maar dat is eigenlijk alles. o ja en last van pijnlijke borsten. Mijn vriend hoeft er maar naar te kijken en ik kan hem wel iets doen. Doe dat maar niet! hahaha
Op 31 januari de eerste echo, hoop dat ik me eigen dan meer zwanger voel. En ja dan mag de hele wereld het weten.
Ik probeer jullie op de hoogte te houden.

Meiden succes

Groetjes          Ank1

Terug
Bovenaan