begin september gestopt, wie kletst mee?

He Theolien,

Wat een ontzettend goed noeuws zeg.
Van herte gefeliciteerd met jullie zwangerschap.
Echt super.
Geniet er maar van, dat doe ik ook, als ik niet zo moe ben!!! (hahaha)

Groetjes Ankie

hoi theolien,

ik heb de afgelopen dagen meegelezen met je.
ben erg blij voor je/julie.
geniet ervan.
op het moment heb ik een schimmelinfectie dus kunnen mijn vriend en ik niet vrijen.
heb 4 febr een positieve ovulatietest in handen gehad.
dus ong 18 feb mijn nod
ik voel me weer niet zwanger.wat voel jij eigenlijk.
ik voel af en toe wat steekjes hier en daar.

ben blij voor jullie.

yvon

Theolien gefeliciteerd met je zwangerschap! Super he...!!!! Ik geniet nog elke dag van onsb geheimpje!!!

Yvon heel veel succes enne heb geduld jij bent de volgende!!!!

Ank hoe voel je je?

Groetjes Roos

thanxs iedereen.
mijn tijd komt ook wel.
ben zo blij voor jullie.
daar geniet ik van die positieve verhalen.

hou me op de hoogte vind ik leuk.
wat jullie voelen etc.

liefs yvon

Hoi Toos,

bedankt voor je felicitatie's. Jullie hebben het nog aan niemand verteld? Dat houden julie dan goed vol! Wij hebben het al aan onze ouders verteld.
Voel je je goed?

Yvon,

laat je niet gek maken he meisje!! Ik las net de reactie's op je vraag. Iedereen moet elkaar in zijn waarde laten vind ik en de een heeft nu eenmaal meer vragen als de ander. Wat ik zelf ook wel ervaren heb is dat je door googelen erg veel wijzer wordt . Er is zoveel  informatie te vinden op internet!
Maar dat neemt natuurlijk niet weg dat vragen vrij staat en dat moet je dan ook gewoon doen als je wilt!
Ik hoop dat je ons snel zult volgen naar het zwanger forum!!

Liefs Theolien

Hallo meiden,

Niet zo goed nieuws helaas....
Afgelopen donderdag zijn we voor de termijnecho geweest en wat bleek? Het vruchtje is na 7 en een halve week gestopt...

Vreselijke teleurstelling want voelde me echt 100% zwanger, misselijk zere en grote borsten, wel logisch want het hormoon is er nog wel natuurlijk want mijn lichaam heeft het vruchtje zelf niet afgestoten. Heb dan ook geen bloed verloren deze bijna 10 weken....

Ik mocht gelukkig direct gisteren (na goed overleg met de gynaecoloog)   voor curretage, werk zelf in ziekenhuis dus had een beetje geluk hiermee dat ik de artsen daar ken, ik wilde niet wachten tot het uit zichzelf los kwam, kan weken duren en wil er niet elke dag mee in mijn hoofd zitten... en... we gaan vanavond op wintersport naar oostenrijk natuurlijk wil ik niet dat het op de piste gebeurd en dat vond de gynaecoloog ook niet verstandig!

Heb veel gehuild, kan nog steeds wel huilen maar tranen zijn een keertje op... We gaan vol goeie moed er weer tegenaan nadat ik weer ongesteld ben geweest, maar wat zal een volgende zwangerschap nog spannender zijn...

Lieve meiden ik dacht we hebben al veel met elkaar gedeeld op dit forum laat ik dit ook maar even vertellen.

Natuurlijk ben ik heel blij voor jullie Ank en Theolien dat het bij jullie wel super gaat, geniet ervan! Wij hopen dat we ook gauw weer kunnen vertellen dat we pappa en mamma worden!

Yvon, hou moed he... komt zeker binnenkort es goed, of is het misschien al wel zover????

Liefs Roos

Hoi Roos,

wat afschuwelijk voor jullie!! Ik ben er helemaal stil van.....

Vanaf het moment dat je een positieve test in handen hebt ben je al helemaal zwanger. En dat al bijna 10 weken!!
Ik vind het echt verschrikkelijk voor jullie!

Wij hebben aanstaande vrijdag de termijn echo. Ik vind het ook allemaal erg spannend nog hoor; ook al voel ik me ook echt zwanger...

Jeetje... Ik weet eigenlijk niet iets te zeggen om jullie te troosten.
Alleen dat ik aan jullie denk en ik voor jullie ga duimen dat jullie al weer snel een mooie zwangerschap te gemoed gaan.

Heel veel liefs,

Theolien

Hey meiden nog een berichtje van mij.
Kom eigenlijk niet meer op deze site.
Ik ben tot heden nog steeds niet zwanger.
ik ben er nu mee gestopt omdat ik me baan ben kwijt geraakt
inmiddels al weer aangenomen bij een andere baan maar daar heb ik 2 maanden proeftijd dus net die 2 maanden dat ik nog moet uitzitten.
dus mijn dag bestaat vanaf half 8 tot half 8 savonds.druk druk druk.

als ik zwanger ben horen jullie het.

toos wat erg meid balen he.
sterkte

theolien ben je lekker aan het genieten.

xxx yvon

Terug
Bovenaan