Hallo meiden,
Niet zo goed nieuws helaas....
Afgelopen donderdag zijn we voor de termijnecho geweest en wat bleek? Het vruchtje is na 7 en een halve week gestopt...
Vreselijke teleurstelling want voelde me echt 100% zwanger, misselijk zere en grote borsten, wel logisch want het hormoon is er nog wel natuurlijk want mijn lichaam heeft het vruchtje zelf niet afgestoten. Heb dan ook geen bloed verloren deze bijna 10 weken....
Ik mocht gelukkig direct gisteren (na goed overleg met de gynaecoloog) voor curretage, werk zelf in ziekenhuis dus had een beetje geluk hiermee dat ik de artsen daar ken, ik wilde niet wachten tot het uit zichzelf los kwam, kan weken duren en wil er niet elke dag mee in mijn hoofd zitten... en... we gaan vanavond op wintersport naar oostenrijk natuurlijk wil ik niet dat het op de piste gebeurd en dat vond de gynaecoloog ook niet verstandig!
Heb veel gehuild, kan nog steeds wel huilen maar tranen zijn een keertje op... We gaan vol goeie moed er weer tegenaan nadat ik weer ongesteld ben geweest, maar wat zal een volgende zwangerschap nog spannender zijn...
Lieve meiden ik dacht we hebben al veel met elkaar gedeeld op dit forum laat ik dit ook maar even vertellen.
Natuurlijk ben ik heel blij voor jullie Ank en Theolien dat het bij jullie wel super gaat, geniet ervan! Wij hopen dat we ook gauw weer kunnen vertellen dat we pappa en mamma worden!
Yvon, hou moed he... komt zeker binnenkort es goed, of is het misschien al wel zover????
Liefs Roos