begin september gestopt, wie kletst mee?

Ha Ank,

wat leuk om van je te horen weer. Ben maar blij dat je niet zo veel last hebt joh! Als je soms die verhalen hoort...
Ik kan me wel voorstellen dat het meer tastbaar wordt als je de echo hebt gehad straks. Heb je het nog tegen niemand verteld tot nu toe? Knap hoor! Weet niet of ik dat zou kunnen!
Hier alles z'n gangetje; erg rustig hier op deze topic.

Geniet van je zwangerschap en laat je straks weten hoe de echo was?

Groetjes Theolien

Hallo meiden,

Zo wat is het hier rustig zeg....!!!!

Ik heb goed nieuws.... Ben zwanger!!!!!!
Vanmorgen getest met een matcare test, vaag streepje dus net met de boodschappen maar een digitale test van clearblue ertegen aan gegooid, haha, geld speelt geen rol zoals mijn vriend zei!!!

Ik wacht nu maar af wat komen gaat, heb nergens last van, voel me ook niet anders dan anders, pijnlijke borsten maar ja die had ik de laatste paar maanden wel vaker rond de menstruatie!

Ik hoop dat we het voor ons kunnen houden, zal wel pittig worden over anderhalf week carnaval, nip maar aan een glaasje bier denk ik anders val ik acuut door de mand!

Meiden allemaal erg veel succes en ik lees jullie verhalen...

Liefs Roos

hoi toos

gefeliciteerd joh.
ik ben nu 3 dagen overtijd heb ook niet het gevoel dat mijn ongesteldheid er aan komt
maar een test durf ik ook niet misschien heb ik dan het zelfde als wat theolien had lange cyclus.
maar ik wacht nog paar dagen denk ik.
heb nergens last van.gevoelige tepels beetje moe.

moet toch verder.
gisteren gezwommen zelf dan had ik ongesteld konnen worden maar nee.

ik hou jullie op de hoogte ga nu voor mijn vriend zorgen hij heeft koorts.

Hoi Yvon,

waarom doe je geen test? Kan toch geen kwaad? Je had normaal kortere cyclussen dus zou al positief moeten zijn als je zwanger bent, toch?
Ben wel benieuwd hoor; hou je me op de hoogte?

Hier rustig; denk dat ik net m'n vruchtbare dage achter de rug heb dus weer afwachten wat m'n cyclus nu doet.

Gr Theolien

hoi theolien
 ik heb een test gedaan van matcare nou je raad het al negatief.
ik heb hem om 5 uur gewoon gedaan stond op de bijsluiter elk moment van de dag.
Ik heb wel krampen dus steeds het gevoel de menstruatie komt eraan maar komt gewoon niet.
gisteren moest ik even boodschappen doen bij de ah ik ging met de auto erheen 5 min van mijn huis af.
ik was moe en in de ah werd ik misselijk van de geur die daar rond hing.
ik weer terug naar huis ik was uitgeput.ik heb geslapen van 1 tot 3 ongeveer toen moest ik eruit van mijn vriend.
is toch vreemd.
waarom test ik negatief.
heb het zelfde als jou .

liefs yvon

Hoi Yvon,

Rot voor je dat de test negatief was!!
Je hoort echter wel eens verhalen van mensen die pas later positief testen dus dat is ook een mogelijkheid voor jou.
Maar kan ook zo zijn dat je lichaam toch nog aan het afkikken is van de pil en je daarom zo voor de gek houd. Dat laatste is natuurlijk niet wat je wil horen maar helaas in veel gevallen wel aan de hand.
Ik ga voor je duimen dat je wel zwanger blijkt te zijn en over een paar dagen positief test!

Ik gisteren wat steken onder in mijn buik. Denk dat ik rond mijn eisprong zit. Ik heb nog wel even te gaan voor mijn NOD dus probeer m'n gedachten wat te verzetten.

Groetjes en succes Theolien

hoi iedereen.

ik ben ongesteld geworden vanmorgen op naar ronde 5.
beetje jammer maar ja.
succes iedereen

yvon

weet iemand hoe ik nu mijn cyclus moet uitrekenen 34 dagen

Terug
Bovenaan