begin september gestopt, wie kletst mee?

Hallo allemaal,

TOOS VAN HARTE GEFLICITEERD,
echt super. Ik voelde in het begin ook niet veel, maar dat komt nog wel. Ik ben steeds vaker misselijk, en mijn borsten zijn zeeeeer over gevoelig.
Meid geniet ervan.

Yvon en Theolien, Het is echt vervelend dat het bij jullie wat langer duurt. Maar onthoud dat de meeste vrouwen na 6 maanden pas aantellen. Ik weet het ik heb makkelijk praten. Maar ik leef nog steeds met jullie mee.

Allemaal heel veel succes,

Groetjes Ankie

Hallo allemaal,

Ank; lief dat je af en toe nog mee leest en mee leeft met ons!!

Yvon; balen dat je ongesteld bent geworden maar onzetijd komt ook nog wel. Van je cyclus; dit kan je uitrekenen op de predictor site of 9maanden.com bijvoorbeeld. Gewoon 34 invullen bij cyclus duur; maar ik zou die van 28 ook aanhouden als ik jou was; misschien zit je er beetje tussen in nu. Ik reken ook met mijn langste en kortste cyclus; zit je altijd wat veiliger lijkt mij.

Toos; geniet van dit overweldigende gevoel! Fijne zwangerschap!!

Liefs Theolien

TOOS gefeliciteerd wat goed joh. geniet er van.

THEOLIEN dus ik moet vanaf 7 feb tot 19 feb om de dag klussen.
wat een gedoe zeg.
ik baalde echt ik heb gelijk aan een helderziende gevraagt of ik uberhaupt wel vruchtbaar ben.hihi stom he.
ben net bezig.
voor jou is het gewoon raak dit keer.
ik duim voor je meid.

liefs yvon

Hoi Dames,

Wat vervelend  dat het bij jullie nog niet zo wil lukken. Dat is echt balen.
Ik wil alleen even vertellen
 dat ik vandag onze eerste echo heb gehad, echt heel raar. Er beweegt daar iets en dat zit dan in jou buik.  Via mijn buik kon ze niks zien, dus moest het een vaginale echo worden. Hier had ik nog nooit van  gehoord,  je voelt hier vrij weinig van.  Gelukkig is alles goed.

Het is niet mijn bedoeing om jullie jaloers ofzo te maken hoor! Maar ik had belooft om dit even te melden. Vandaar.

Dames (tja misschien een beetje afgezaagd, maar ik meen het wel) succes, en hou de lol er een beetje in als je dat lukt.

Veel liefs Ankie

Hoi Ankie,

natuurlijk maak je me niet jaloers!! Onze tijd komt echt nog wel...
Wat fijn voor jullie dat alles goed is: lijkt me ook erg vreemd zo'n echo inderdaad. Dan ga je het toch wat beter beseffen misschien.
Leuk om van je te horen!!

Hier weer afwachten (over ongeveer anderhalve week moet ik NIET ongesteld worden) hahaha

We houden de moed er gewoon in hoor! Zo lang zijn we nog niet bezig natuurlijk.

Heb je trouwens al tegen mensen verteld dat jullie een kindje verwachten? Ik zou dat denk ik (vooral voor mijn ouders en schoonouders) niet zo lang voor me kunnen houden.
Maar het is misschien toch weer even anders als je echt zwanger bent?

Groetjes Theolien

He Theolien,

Ja wij hebben het eigenlijk meteen tegen onze ouders en zussen verteld. Dit vooral dat mocht het mis gaan, dat ze dan wel al iets weten. Altijd makkelijk.
Vanaf gisteren mag iedereen het weten.
Vandag op mijn werk verteld, de tamtam ging heeeeel snel.
Nu mag dan ook iedereen het weten. En daar ben ik heel blij mee. Want mijn mond dicht houden is ook niet echt iets voor mij!!!!

Succes!!

Groetjes Ankie

Hoi,

Ik het forum hier pas ontdekt maar heb al een hele boel intresante verhalen gelezen.
Ik ben ook in September 2007 gestopt met de pil en bij ons is het nog altijd niet raak.
Ik ben wel een beetje teleur gesteld daardoor want wij kijken er heel erg naar uit.
Ook al vinden veel mensen dat we nog te jong zijn.Ikzelf ben 21 en mijn vriend 26 maar wij zijn al  5 en half jaar samen en voelen ons er klaar voor.
Hopelijk gebeurd het snel, ook voor iedereen hier op het forum.

Groetjes Ellen

Hallo allemaal,

IK BEN ZWANGER!!!
Na van de week al een lichte positieve test nu weer een (iets meer donkere) streep.

Als ik het goed heb ben ik rond 20 oktober uitgerekend.

Hier de sterretjes voor iedereen die nog bezig is:

**************************************************************************************
********************************************************************************************

Yvon,

jou wil ik erg veel succes wensen! Jou tijd gaat zeker ook nog komen!!
Ik blijf je hier wel volgen! Niet de moed laten zakken hoor!

Heel veel liefs van een erg blije Theolien!!

Terug
Bovenaan