Begin weinig kwaaltjes? Kletsen?¿

Oh wat fijn dat ze zo reageerde.
Ik zou wachten tot de echo die nu gepland staat. Heb ervaringen van anderen gelezen die (dat is dan op eigen kosten) ergens al eerder een pretecho wilden laten maken en dat het daar niet goed op te zien was. Terwijl het uiteindelijk wel gewoon goed bleek te zijn, uit de 8 wk echo. Dus dan kan het alleen maar meer onrust geven misschien.
 
Ja precies. Ik heb sinds vandaag wat pijn in m'n onderrug, beetje zeurende pijn ik had dit altijd al door mijn fibromyalgie maar het ging een hele tijd stukken beter. Zou dit kunnen verergeren doordat er van alles veranderd in je lichaam. Hebben meer van jullie last van lage rugpijn?
 
Hier gelukkig geen rugpijn.
Voel me vandaag opeens wel belabberd. Heel moe, hoofdpijn, beetje misselijk, nergens zin in hebben.
 
Gebruiker10377299 schreef:
Nou ik heb het verteld aan mijn zus.. wat een opluchting.. ze zegt wat er ook gebeurd het komt allemaal wel goed.. nog 14 dagen wachten tot de echo. Dan ben ik 7w+3d. Denken jullie dat ik een eerdere echo mag maken? Mijn echo staat gepland op 22feb

—-

Wat een fijne reactie van je zus! Hier nogsteeds niets verteld. Te bang voor de reacties… geen idee wat stressvoller is, nu of als ze het weten.. pfff
 
Ik zelf vandaag 7w of 6 w6d twijfel heb gevoelige tepels en kan me buik noet inhouden pff. Voel soort zeurend gevoel rechts onderin me rug. Vanmorgen wat last van opboerent eten maar verder weinig. Weet het zegt niks maar vind zo spannend. Van me 1e had ik ook niet heel veel. Me eetlust is overdag weinig en wordt daardoor duizelig. Denk xe zenuwen. 15 febr vroege echo??
 
[quote quote=10530578]Gebruiker10377299 schreef:
Nou ik heb het verteld aan mijn zus.. wat een opluchting.. ze zegt wat er ook gebeurd het komt allemaal wel goed.. nog 14 dagen wachten tot de echo. Dan ben ik 7w+3d. Denken jullie dat ik een eerdere echo mag maken? Mijn echo staat gepland op 22feb

—-

Wat een fijne reactie van je zus! Hier nogsteeds niets verteld. Te bang voor de reacties… geen idee wat stressvoller is, nu of als ze het weten.. pfff
[/quote]Ach josy! Als het welkom is voor jou en je partner gewoon vertellen. Ik was blij met jou advies ondanks dat het voor de jongen niet welkom is. Ben ik blij dat m'n zus het wel weet.. als het misgaat heb ik tenminste aan haar een grote steun. Het is nog zo pril, je weet het gewoon niet.. en het wachten op de echo duurd nog zolang.. 12 dagen is erg lang haha..
 
Dagen kunnen soms heel lang duren idd :p

Ik ben er blij mee (ook al vind ik het spannend), alleen mn man had een andere reactie op onze verrassing. En dat maakt het ook allemaal wat lastiger. Ik vind het moeilijk me vast te houden aan mijn blijheid terwijl ik zie dat hij er zo anders in staat en daardoor ga ik ook weer twijfelen en is alles nog spannender…. Gaat lekker, haha
 
[quote quote=10530800]Dagen kunnen soms heel lang duren idd :p

Ik ben er blij mee (ook al vind ik het spannend), alleen mn man had een andere reactie op onze verrassing. En dat maakt het ook allemaal wat lastiger. Ik vind het moeilijk me vast te houden aan mijn blijheid terwijl ik zie dat hij er zo anders in staat en daardoor ga ik ook weer twijfelen en is alles nog spannender…. Gaat lekker, haha
[/quote]Hier precies hetzelfde. Ben zwanger geraakt naar een korte datingsessie. Hij wou dat ik het weg liet halen, nouja ik niet. Toen ik erachter kwam dat ik zwanger was was het eigenlijk net een week over. Heb hem gemeld dat ik zwanger was en ik denk dat hij er vanuitgaat dat ik het weg laat halen. Ik hoop dat alles goed is met de echo, en dat het kleine frummeltje me niet in de steek laat. Ik kan dit prima alleen met mijn familie. Maar als hij wel contact wil vind ik dit ook prima.
 
Terug
Bovenaan